Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان در جدیدترین مصاحبه خود دوباره تاکید کرد که به صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ ایمان دارد.

برانکو در مصاحبه با نشریه «الریاضیه» عمان، گفت: در این دوران کوتاه هنوز نتوانستم تمام استعداد‌های فوتبالی عمان را بشناسم. نیاز به زمان است تا بهتر با بازیکنان تیم ملی آشنا شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: من به رویای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ ایمان دارم. آرزوی رسیدن به این تورنمنت جهانی به همراه عمان حق مسلم ماست و ما برای تحقق این رویا با شجاعت مبارزه می‌کنیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان گفت: من این روز‌ها دائما با فدراسیون فوتبال عمان در تماس هستم. در صورت باز شدن خطوط هوایی بزودی به عمان برمی گردم تا تمرینات خود را آغاز کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ فوتبال جام جهانی 2022 تیم ملی عمان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضوع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگ‌تری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

کد خبر 6087812

دیگر خبرها

  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏