Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@13:46:13 GMT

رونالدو؛ شک نکنید مسی بهترین بازیکن دنیاست

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۳۳۰

رونالدو؛ شک نکنید مسی بهترین بازیکن دنیاست

به گزارش همشهری آنلاین رونالدوی فوق ستاره سالهای نه چندان دور تیم ملی برزیل مسی را بهترین بازیکن حاضر دنیا فوتبال دانست و  البته از علاقه‌اش به بازیکنی گفت که شباهتهایی با خود او دارد. رونالدو که در دوران بازی خود با القابی مانند پدیده و مریخی شناخته می‌شد با تمجید از مسی به آ اس گفت: «قطعا مسی شماره یک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او استعدادی است که ما 20 یا 30 سال زمان می برد که بازیکنی مانند او داشته باشیم. من صلاح، هازارد و نیمار را هم دوست دارم و البته عاشق تماشای بازی امباپه هستم.» رونالدو سابقه بازی در هر دو تیم بارسا و رئال مادرید را دارد اما همیشه مورد احترام هواداران کاتالانی قرار داشته است.

برخی از کارشناسان  بعد از درخشش امپابه ستاره تیم ملی فرانسه او را با رونالدوی برزیلی قیاس کرده اند اما جواب ستاره سابق بارسا و اینتر به این قیاس هم جالب توجه است:«خیلی ها می گویند که او شبیه من است؛ سرعت بالایی دارد، تمام کننده خوبی است، جابجایی های فوق العاده ای دارد، با هر دو پا عالی ضربه می زند؛ گام های شگفت انگیزی دارد. ما شباهت هایی داریم اما من هیچ وقت مقایسه را دوست نداشتم؛ به ویژه بین بازیکنانی از نسل های متفاوت زیرا شرایط متفاوت است.»

گری لینه کر ستاره دهه 80 و 90  تیم ملی انگلیس هم اخیرا اعلام کرده بود که اگر چه بازی رونالدو ستاره پرتغالی را به شد می‌پسندد اما او حتی نزدیک به مسی هم  نیست و کاپیتان بارسلونا  قطعا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

کد خبر 516940 برچسب‌ها لیونل مسی رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی رونالدو کریستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم

وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی