Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبری گفت: حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه ، جانشین نوروزی مدیر کل امداد مازندران شد و به زودی معارفه می شود.

 « مسعود قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد کشور، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل امداد مازندران شد.

 

مدیر روابط عمومی کمیته امداد مازندران افزود:  انتصاب حجت‌الاسلام  بشیر عالیشاه به عنوان مدیر کل کمیته امداد مازندران نهایی شده و فردا ۱۳ خرداد ماه ۹۹ مراسم معارفه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا نوروزی مدیر کل فعلی امداد امام مازندران از مهر ماه 1395 تاکنون مدیر کل امداد مازندران است و به زودی جای خود را به حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه که در کارنامه مدیریتی خود، مدیریت امداد شهرهای مختلف استان مازندران و از جمله بهشهر، نکا و گلوگاه را در کارنامه خود دارد؛ در آخرین سمت خود به عنوان معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد مازندران فعالیت کرده است.

 

مراسم معارفه حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه  به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد مازندران فردا سه شنبه ۱۳ خرداد ماه برگزار می شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مازندران کمیته امداد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

دیگر خبرها

  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان