Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان استقلال گفت: متاسفانه از مدیران و اعضای هیئت مدیره قبلی باشگاه جز دروغ چیزی نشنیدیم. اسماعیل خلیل زاده فقط صحبت کرد، اما به تعهدات خود عمل نکرد.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران درباره آخرین وضعیت این تیم پس از شروع تمرینات بیان کرد: تمرینات ما منظم و با برنامه از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان تمرینات منظمی به ما می‌دهند. روزی یک بار و برخی روز‌ها هم ۲ جلسه تمرین می‌کنیم. شرایط تمرینی خوبی داریم، اما فقط یک بحث می‌ماند.

او افزود: هیچکس نمی‌تواند انکار کند که کرونا هنوز از بین نرفته است. حتی می‌گویند آمار مبتلایان کمتر نشده و همانجوری مانده است. حتی می‌گویند تعداد مبتلایان بیشتر هم شده باشد. اگر یک بازیکن کرونا بگیرد چه کسی هزینه هایش را می‌دهد

غفوری تصریح کرد: سوال مهم ما این است با توجه به اینکه بازیکنان نه اتحادیه دارند، نه بیمه دارند و حتی پشتوانه هم ندارند، اگر یک بازیکن کرونا گرفت کدام نهاد و کدام سازمان از این بازیکن حمایت می‌کند یا هزینه‌های او و مخارج زندگی اش را متقبل می‌شود؟ کدام ارگان جوابگو است؟

خون فوتبالیست‌ها رنگین‌تر از کارگر‌ها و بازاری‌ها نیست و دوست داریم بازی‌ها زودتر برگزار شود

غفوری تصریح کرد: خودمان دوست داریم بازی‌ها برگزار شود چراکه خون فوتبالیست‌ها از کارگران و بازاری‌ها رنگین‌تر نیست. ما هم باید سر کارمان حاضر شویم. به نظر من مهم است بازی‌ها برگزار شود تا مردم سرگرم شوند. آن‌ها دوست دارند بازی تیم‌های محبوب شان را ببینند. ما دوست داریم بازی‌ها برگزار شود، اما این سوال را هم مدنظرمان است.

پروتکل‌ها خوب است، اما امکانات نداریم

بازیکن تیم استقلال درباره اینکه مسئولان ستاد مقابله با کرونا و سازمان لیگ می‌گویند پروتکل‌های بهداشتی در نظرگرفته شده برای برگزاری مسابقات مانند پروتکل لیگ‌های معتبر اروپایی است، اظهار داشت: بی شک پروتکل‌هایی که برای فوتبال تعریف کرده اند خیلی خوب است، اما ما تجهیزات و امکانات لازم را نداریم. به نظر من این پروتکل‌ها ناقص اجرا می‌شود و امکانات مان کافی نیست که به پروتکل‌ها تکیه کرده و بگوییم کسی کرونا نمی‌گیرد.

انشاالله هیچ بازیکنی کرونا نگیرد چراکه زندگی و فوتبالش نابود می‌شود

غفوری درباره راهکارهایش برای برگزار شدن یا نشدن لیگ بیان کرد: من صحبت خاصی ندارم، اما دوست دارم بازی‌ها برگزار شود. انشاالله هیچ اتفاقی نیفتد و بازیکنی به شکل بد به کرونا مبتلا نشود تا فوتبال و زندگی اش از بین برود. می‌دانم ما از هیچ جا پشتیبانی و حمایت نمی‌شویم، اما از آن طرف خودم دوست دارم بازی‌ها برگزار شود. البته پیشنهاد خاصی ندارم و باید ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی تمهیداتی را در نظر بگیرند تا بازی‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

او درباره واکنش نشان ندادن و پاسخگو نبودن سازمان لیگ و فدراسیون نسبت به اعتراض برخی تیم‌ها برای شروع لیگ تصریح کرد: به نظر من هم باید آن‌ها پاسخگو باشند، اما نباید من به این سوال جواب بدهم. کسی باید باشد که به ما درباره به وجود آمدن چنین وضعیتی پاسخ بدهد.

باید خیلی شفاف درباره برگزاری بازی مان با فولاد در اهواز صحبت کنند

او درباره اینکه برخی مسئولان می‌گویند با توجه به وضعیت قرمز شهر اهواز، شرایط برای برگزاری دیدار فولاد با استقلال در این شهر فراهم نیست، گفت: به هر حال باید کسی بگوید آیا بازی در اهواز برگزار شود یا نشود که متاسفانه تاکنون کسی پاسخگو نبوده است. باید خیلی شفاف و روشن درباره این موضوع توضیح بدهند که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. خودمان دوست داریم بازی در صورت فراهم شدن شرایط برگزار شود تا کسی به کرونا مبتلا نشود.

شرایط مان خوب است و شروع پرقدرتی خواهیم داشت

غفوری درباره میزان آمادگی تیم استقلال برای شروع مجدد لیگ گفت: کادرفنی و بدنساز تیم از قبل شروع تمرینات برنامه‌هایی به ما داده بودند و بازیکنان در تعطیلات با آن تمرینات خود را انجام دادند و شرایط بدی نداشتیم. با توجه به فرصت ۳،۴ هفته‌ای تا شروع مجدد بازی‌ها شرایط مان در صورت برگزاری لیگ خوب باشد. فکر می‌کنم می‌توانیم شروع پرقدرتی داشته باشیم.

باید برای موفقیت تیم به سعادتمند کمک کنیم

غفوری درباره شرایط مالی بازیکنان استقلال و اینکه شنیده می‌شود دریافتی آن‌ها به ۵۰ درصد هم نرسیده است، بیان کرد: ما ۵۰ درصد مطالبات مان را گرفته ایم، اما به نوعی با باشگاه تعامل می‌کنیم چراکه مدیرعامل مان جدید آمده است. باید به او کمک کرده و فرصت بدهیم تا بتواند به موفقیت برسد. موفقیت سعادتمند، موفقیت کل بازیکنان است.

خلیل زاده در چشم من نگاه کرد و دروغ گفت

او ادامه داد: متاسفانه از مدیران و اعضای هیئت مدیره قبلی باشگاه جز دروغ چیزی نشنیدیم. اسماعیل خلیل زاده فقط صحبت کرد، اما به تعهدات خود عمل نکرد. در چشم خودم نگاه کرد و دروغ گفت. خیلی امیدوارم سعادتمند بتواند کارش را بهترین شکل انجام بدهد. من به عنوان کاپیتان تیم وظیفه ام را در درون تیم برای او به بهترین شکل انجام می‌دهم.

جفای زیادی در سال‌های اخیر به استقلال شده است

او با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت سعادتمند در استقلال گفت: در سال‌های اخیر جفای زیادی به تیم و هواداران استقلال شده و امیدوارم سعادتمند بتواند این موضوع را به شکلی جبران کند.

چک برگشتی شرکت خلیل زاده دست من است

غفوری درباره اینکه برخلاف کمک چندین میلیاردی کارگزار باشگاه پرسپولیس به سرخپوشان، آیا کارگزار استقلال که منتسب به خلیل زاده بوده کمکی به این باشگاه نداشته است، توضیح داد: من هم چنین بحث‌هایی شنیده ام و اطلاع کافی ندارم، اما چک برگشتی شرکت خلیل زاده دست من است. فکر می‌کنم روز گذشته خاکساری مصاحبه کرده و گفت همچنان با استقلال قرارداد داریم و پای تعهدات مان هستیم. در خانه این مصاحبه را خواندم و خنده ام گرفت.

صداقت قطعه گمشده پازل استقلال است و باید آدم حسابی‌ها به این باشگاه بیایند

او افزود: گفتم این چه تعهدی است؟ آیا این شرکت و مسئولانش فقط در مصاحبه کردن و فریب دادن افکار عمومی تعهد دارند؟ چک برگشتی شان دست من است. خاکساری به چه تعهدی پایبند بوده؟ می‌گویند این شرکت به خلیل زاده منتسب است و من اطلاعی از آن ندارم، اما هر چه هست فکر می‌کنم صداقت قطعه گمشده پازل این روز‌های باشگاه استقلال است. انشاالله آدم حسابی‌هایی به این باشگاه بیایند که لیاقت این جایگاه را داشته باشند.

ترکش ناهماهنگی مدیران باشگاه به تیم می‌خورد

غفوری درباره اینکه هواداران استقلال با این حواشی نگران وضعیت تیم می‌شوند، گفت: من نمی‌خواهم دیگر درباره خاکساری یا X و Y صحبت کنم. بی شک ناهماهنگی در بخش مدیریت باشگاه به تیم ضربه می‌زند. وقتی می‌بینیم هماهنگی لازم در مدیریت تیم نیست، بازیکنان هم ناامید می‌شوند. هر چه هم بگوییم در زمین تلاش می‌کنیم، ترکش این موضوع به ما می‌خورد. پرداخت نکردن پول جزء همین موارد است. هر مدیری می‌خواهد خودش را خوب جلوه بدهد و به نظر من این کار درست نیست.

امیدوارم تیم مدیریتی دلسوزانه و عاشقانه برای استقلال وقت بگذارد

او ادامه داد: امیدوارم تیم هماهنگی بیاید. دلسوزانه و عاشقانه برای باشگاه وقت بگذارد تا به وضعیت استقلال سر و سامان بدهد. باید ساختاری بسازند تا تیم درست و حسابی با شرایط نرمال شکل بگیرد نه چیزی کمتر و نه بیشتر. تیمی با یک زمین تمرین خوب و دریافتی به موقع. آخر این‌ها می‌شود تیمی که در نتیجه گیری هم موفق است.

استقلال باشگاه بزرگی است و تمام مسائل آن باید شفاف باشد

غفوری درباره نامشخص بودن مفاد قرارداد کارگزار باشگاه استقلال گفت: این بند‌ها جزء اسناد رسمی باشگاه است و باید از افرادی که قرارداد امضاء کرده اند درباره اس شفاف سازی کنند. باید همه چیز باشگاه بزرگی مثل استقلال رو باشد. نمی‌شود چیزی قایمکی و پنهان باشد. باید همه مسائل شفاف و مشخص باشد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه به هر حال اگر پولی به باشگاه آمده باشد باید به حساب بازیکنان واریز شود، بیان کرد: من دقیق خبر ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم. فکر می‌کنم احمد سعادتمند که مدتی است در باشگاه فعالیت می‌کند، راحت‌تر می‌تواند جواب بدهد.

برای فصل آینده باید بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم

غفوری درباره اینکه با توجه به فشردگی رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ احتمال آسیب دیدگی بازیکنان بالا می‌رود، گفت: به نظر من باید درباره این موضوع کارشناسان صحبت کنند، اما باید کمیته خوبی از مربیان، پزشکان، کارشناسان و مربیان بدنساز تشکیل شود تا با نظر دادن بتوانند بهترین برنامه ریزی ممکن را انجام بدهند. با توجه به شرایط فعلی، بازی‌های فشرده‌ای پیش رو داریم و برای فصل آینده هم رقابت‌ها فشرده‌تر خواهد شد. برای شروع فصل بعد فرصت کمی داریم و باید بهترین برنامه در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وریا غفوری تیم فوتبال استقلال کرونا بازی ها برگزار شود دوست داریم بازی غفوری درباره فکر می کنم دست من چک برگشتی پروتکل ها خلیل زاده نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)