Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های پایتخت اظهار داشت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خود را موظف می‌داند تا جای ممکن در حیطه اتوبوس‌های تحت نظارت خود بر حسن اجرای این طرح اهتمام ورزد، مشروط به اینکه در این شرایط حداقل حمایت‌های مورد نیاز از جانب دولت به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تا جای ممکن نباید مسافر سرپایی در اتوبوس داشته باشیم، افزود: البته تحقق این موضوع در شرایطی که ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شدت با کمبود اتوبوس روبه‌رو است، دشوار است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه انتظارات از این مجموعه باید متناسب با امکاناتی باشد که به آن اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح فاصله‌گذاری در ناوگان اتوبوسرانی به سه برابر اتوبوس‌های موجود نیاز داریم، در حالی که طی ۱۰ سال گذشته یک دستگاه اتوبوس از سوی دولت به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تحویل نشده است.

ترفع با تاکید بر اینکه استفاده از تمامی صندلی‌ها و ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها در شرایط کرونا بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز است، گفت: به موازات این مجوز، بر مبنای آخرین پروتکل ابلاغی، استفاده تمامی مسافران اتوبوس از ماسک اجباری است.

کد خبر 516962 برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه كرونا در ايران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران تهران شهر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری‌های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی افزایش یافت.

فرهاد خدابخشی افزود: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: براین اساس خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس تقویت شدند.

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران