Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی انتظامی همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا در متن پیام نیروی انتظامی به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی و قیام ۱۵ خرداد آمده است: «۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۸ تداعی کننده یک روز حزین و تلخ برای مردم ایران اسلامی است؛ روزی که مردم ایران رهبر بزرگ و دوراندیش و حکیم خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبری ساده زیست و مردمی که به عنوان نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک عالم بزرگ دینی و یک مجاهد خستگی ناپذیر، با ایمان و اعتقاد و آزادگی راه مبارزه با بی عدالتی و ظلم را هموار و حکومت ستم شاهی را ویران کرد؛ ۱۴ خرداد ماه نه تنها یادآور سالروز ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، بلکه یادآور قیام خونین ۱۵ خرداد است که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت.

با گذشت سی و یک سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که این نظام مقدس را بر مبنای اسلام ناب محمدی بنیان نهادند، همواره در جهانی که ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و خصوصا کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه های دشمنان قرار دارد، آموزه های امام خمینی (ره) راهگشاست، هرچند باوجود فقدان امام راحل، تداوم اندیشه و آرمان‌های ناب ایشان، برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی با ایمان و اعتقاد راسخ به برکت وجود نایب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) محقق شد و همواره تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی ایشان به عنوان ضرورت برای جامعه امروز خصوصا نسل جوان در جهت پایبند بودن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است.

به گزارش پایگاه خبری نیروی انتظامی در ادامه این پیام می خوانید:« اکنون بیش از نیم قرن از قیام خونین ۱۵ خرداد به عنوان جنبشی ماندگار و رمز پیروزی اسلام بر کفر جهانی می گذرد و به عنوان برگ زرینی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده قیامی که سرآغاز تحولات بسیاری شد به طوری که از آن قیام الهی و تاریخی تاکنون و با سپری کردن سال های پر فراز و نشیب، ملت عزیز و شهید پرور ایران اسلامی در راستای استمرار آرمان‌های بلند امام عظیم الشان خمینی کبیر رحمه الله علیه و با پیروی از منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز مصمم‌تر از قبل در برابر متجاوزان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند و لحظه‌ای کوتاهی نخواهند کرد و بر پیمان وثیق خود با امام راحل خواهند ماند.»

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد تاکید کرد:« امروز عزت و سرافرازی این نظام مقدس، بی‌شک ثمره اقتدای ملت غیور ایران اسلامی به سیره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدا و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) است؛ سبزپوشان غیور و خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی نیز با وجود تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی استکبار جهانی در جهت برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی و محقق شدن اهداف آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قیام خونین ۱۵ خرداد کبیر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی ایران اسلامی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد

فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند در این راستا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم. 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود بیشتر پی می بریم و سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده و این عزت ارزان به دست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اصولاً در هر امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: در یک خانواده فرزندانی که تربیتی شدند بازهم نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه قدم اول پیروزی انقلاب بر جریان‌های اسلامی و به معجزه نزدیک‌تر بود، افزود: در این امر مهم نیز نیروی انسانی بود که توانست این نهضت را با خون خود بر خواسته‌های استعمارگران غالب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در دشمنی بالاتری نمره را می‌گیرند، تصریح کرد: چرا که حواسشان بسیار جمع بود و اولین کاری که شروع کردند ترور انسان‌های کارآمد و هدفمند بود و دشمن حواسش جمع است که نیروی انسانی کارآمد را جمع کند و هر جا آدم متعهدی است از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه امام تأکید داشتند که نگذارید انقلاب‌ به دست نامحرمان بیفتد، یادآور شد: باید از راه‌های مختلف هر چه دشمن کار  کرده را خنثی کنیم و دولت اسلامی وقتی نقش خود را درست اجرا کرد جامعه ما اسلامی می شود که در این راستا نشانه هایی در دولت سیزدهم وجود دارد اما کافی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد