Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، میرهاشم حسینی المپین وزن 68- کیلوگرم تکواندو ایران که نزدیک به 3 ماه است از تمرینات در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود دور است در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط تمرینی این روزهای خود گفت: همچنان تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم و سعی می‌کنم آمادگی نسبی خود را حفظ کنم تا از شرایط اردو چندان دور نباشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه وضعیت کمی بهتر شده تمرینات هوازی را شروع کرده‌ام اما با توجه به دوری از حریف تمرینی بالاجبار روی آدمک تکنیک‌ها را اجرا و نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنم.

وی افزود: در این مدت به صورت مستمر با استاد عسکری در ارتباط بودم و بیشتر اوقات فیلم تمرینات را برای ایشان می‌فرستم؛ یا اینکه به صورت تصویری با هم صحبت می‌کنیم تا نواقص را به حداقل برسانم. پیش از این برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز اردو از نیمه خردادماه بود اما هنوز چیزی اعلام نکردند و ما هم فعلا برهمین اساس پیش می‌رویم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

المپین وزن 68- کیلوگرم تکواندو ایران خاطرنشان کرد: شرایط تمرینی حال حاضر اصلا با اردو قابل مقایسه نیست و با توجه به عدم دسترسی به تجهیزات و حریف تمرینی، کار سخت‌تر است. جدای از شرایط تمرینی و تجهیزات، بیشترین فشار دوری از بچه‌ها است که از نظر روانی و جسمانی بسیار تاثیرگذار است؛ واقعا با این اوضاع بسیاری از اوقات انگیزه تمرین ندارم و اذیت کننده است.

حسینی اینطور ادامه داد: انشاالله وزارت ورزش و جوانان برای تشکیل اردو‌ها و تمرینات هرچه زودتر تصمیم‌گیری کند و اردوها هرچه زودتر شروع شود.

وی با اشاره به تمرین چند روزه خود با آرمین هادی‌پور دیگر المپین تکواندو کشورمان در گیلان گفت: با توجه به اینکه کمی شرایط کرونا بهتر شده بود با هماهنگی صورت گرفته برای مدت کوتاهی به گیلان رفتم و با آرمین تمرینات را پیگیری کردم. واقعا آن چند روز تمرین کنار آرمین در روحیه من خیلی تاثیرگذار بود و از نظر روانی روحیه‌ام بهتر شدم؛ انشالله هرچه سریع‌تر با بهتر شدن وضعیت در کنار یکدیگر تمرین کنیم.

المپین تکواندو گفت: با شرایطی که حاکم شد، وقفه‌ای یک ساله را برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو پیش‌رو داریم اما باید سعی کنیم به این موضوع به چشم یک فرصت نگاه کنیم و نه تنها من بلکه همه مسئولین برنامه‌ریزی‌ کنند و براساس همان برنامه جلو برویم.

حسینی تصریح کرد: چنانچه وزارت ورزش و جوانان اعلام کند که با رعایت پروتکل‌های سخت بهداشتی اردوها جواز برگزاری دارند، ترجیح می‌دهم با این شرایط در اردو تمرین کنم چراکه به صورت انفرادی تمرین کردن انگیزه را از بین می‌برد و آسیب روانی زیادی دارد.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های ریاست فدراسیون تکواندو که در این دوران همواره در کنار ما هستند، تشکر می کنم و امیدوارم هر چه زودتر همه چیز به روال طبیعی بازگردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میرهاشم حسینی فدراسیون تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد

انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

  منبع:طرفداری

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳