Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:01:35 GMT

تماشای مستند راکی با صدای سیلوستراستالونه

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۵۵۸

تماشای مستند راکی با صدای سیلوستراستالونه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی‌وایر، مستند «راکی» با بهره گرفتن از صدای سیلوستر استالونه بازیگر اصلی این مجموعه به عنوان راوی به صورت آنلاین از ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) در دسترس همگان خواهد بود.

این فیلم با عنوان «۴۰ سال راکی: تولد یک کلاسیک» توسط درک وین جانسون نوشته و تهیه شده و نگاهی عمیق به فیلم سینمایی «راکی» به عنوان فیلم اصلی و اوریجینال این مجموعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریلر رسمی این مستند نشان دهنده همین نگاه شخصی به ساخته شدن فیلم از زاویه دید بازیگر و این شخصیت افسانه‌ای است.

جانسون نیز با صدور اطلاعیه‌ای گفته است: این مستند هدیه‌ای طلایی برای طرفداران «راکی» است. اثری جذاب از تاریخ فیلم که توسط خود راکی و سیلوستر استالونه روایت شده و به مخاطب تجربه‌ای صمیمی را منتقل می‌کند و مخاطبان می‌توانند فیلم‌هایی را که هرگز ندیده بودند و مربوط به این فیلم است و ماجراهایی از پشت صحنه فیلم را درباره اینکه این فیلم چگونه ساخته شد، در این مستند بیابند.

جانسون پیشتر نیز مستندی با عنوان «جان جی آویلدسن: سلطان کم‌شانس‌ها» را در سال ۲۰۱۷ درباره «راکی» ساخته بود. وی سازنده مستندی درباره «کاراته کید» هم بوده است. او همچنین کارگردان مستند دیگری است که با عنوان «استالونه: فرانک، این است» درباره برادر سیلوستر استالونه ساخته شده است.

ابتدا قرار بود مستند «۴۰ سال راکی» در شبکه اینترنتی اپیکس منتشر شود. این شبکه فیلم‌های راکی و فیلم‌های مرتبط با آن مانند «کرید» را زمستان پیش نمایش داده بود.

فیلم نخست راکی برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی برای جان جی. آویلدسن، برنده جایزه اسکار بهترین تدوین، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد و سیلوستر استالونه نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. دیگر بازیگران فیلم شامل بورگس مریدیت، برت یانگ و تالیا شایر نیز نامزد اسکار شدند.

استالونه ۷۳ ساله کارش را در هالیوود ادامه می‌دهد. او اخیراً بازیگر فیلم‌های مختلفی بوده که «محافظان گالاکسی ۲» و «رمبو: آخرین خون» از جمله آنهاست.

کد خبر 4938996

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلوستر استالونه فیلم مستند بازیگر سینما برنامه تلویزیونی ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیوع کرونا شبکه دو سیما کنسرت آنلاین رادیو ایران موسیقی پاپ جایزه اسکار بهترین سیلوستر استالونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم روش خلاقانه یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم روش عجیب یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن»، «مدرسه ای زیبا با قدمت ۴۰۰ سال در دل تاریخ»، «ببین چقدر حواست جمعه؛ 3 تفاوت کوالا رو در تصویر پیدا کن»، «کاربرد و مشابه چند مَثَل پر کاربرد؛ از آن ور بام افتاده و ...»، «انیمیشن آوای ابرها با تکنیک دوبعدی تولید شد»، «افطاری چی بپزم؟/ معرفی چند افطاری خوشمزه و ساده»، «هوش ریاضی/اگه گفتی چرا هنوز یه سیب در سبد باقی مونده؟»، «بازی زیبای محیا دهقانی در برنامه اسکار مهران مدیری؛ باور کردنی نیست»، «حرکات موزون بیتا سحر خیز با هنرپیشه آمریکایی در برنامه اسکار» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

ببین چقدر حواست جمعه؛ 3 تفاوت کوالا رو در تصویر پیدا کن

 

فیلم روش عجیب یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن

مدرسه ای زیبا با قدمت ۴۰۰ سال در دل تاریخ

کاربرد و مشابه چند مَثَل پر کاربرد؛ از آن ور بام افتاده و ...

انیمیشن آوای ابرها با تکنیک دوبعدی تولید شد

افطاری چی بپزم؟/ معرفی چند افطاری خوشمزه و ساده

هوش ریاضی/اگه گفتی چرا هنوز یه سیب در سبد باقی مونده؟

بازی زیبای محیا دهقانی در برنامه اسکار مهران مدیری؛ باور کردنی نیست

حرکات موزون بیتا سحر خیز با هنرپیشه آمریکایی در برنامه اسکار

 

دیگر خبرها

  • فیلم روش خلاقانه یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد