Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:58:03 GMT

دانشگاه‌های استان قزوین از ۱۷ خرداد بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۶۷۸

دانشگاه‌های استان قزوین از ۱۷ خرداد بازگشایی می‌شود

استاندار قزوین گفت: تمامی دانشگاه‌های استان قزوین از هفدهم مردادماه سال جاری پذیرای دانشجویان خواهند بود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار داشت: رئیس‌های دانشگاه‌ها همچنان نباید برای حضور دانشجویان در کلاس‌ها اجباری قرار دهند زیرا حضور حداکثری دانشجویان، محیطی خطرناک برای شیوع ویروس کرونا را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تغییر ساعت کار کارمندان به حالت معمول به این معنی نیست که این ویروس از جامعه رخت بربسته و از بین رفته است، افزود: همه آحاد جامعه همچنان باید فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

جمالی افزود: اماکن مذهبی و زیارتگاه‌ها نیز همچون مساجد می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند این در حالی است که همچنان درب ورودی حرم‌ها باید بسته باشد. همه ما علاقه‌مند هستیم مناسک دینی خود را در اماکن مذهبی به‌جا آوریم در حالی که صیانت از سلامت مردم نیز وظیفه ما است و تا زمانی که خطر برطرف نشود امکان بازگشایی اماکنی که محل تجمع اکثریت مردم است وجود نخواهد داشت.

استاندار قزوین با بیان اینکه برخی بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند گفت: ویروس کرونا هنوز در استان وجود دارد و نباید از کنار این مسئله به‌راحتی عبور کرد زیرا این ویروس مرموز و خطرناک همچنان جان مردم را تهدید می‌کند.

تسهیلات 150 میلیون ریالی به کارگران روزمزد قزوینی اعطا می‌شودبی‌توجهی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهر قزوین + تصاویرکرونا در قزوین آخرین نفس‌های خود را می‌کشد/ پاسداران و بسیجیان ‌‌در روزهای کرونایی خوش درخشیدند‌ + فیلم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین نیز در این جلسه گفت: مردم همچنان باید مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند زیرا خطر این بیماری هنوز برطرف نشده این در حالی است که برخی از مردم این مسئله را جدی نمی‌گیرند.

منوچهر حبیبی افزود: متاسفانه خطر بیماری کرونا در شهرستان بویین زهرا اندکی افزایش یافته و مردم این شهرستان باید بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. مردم شهرستان بویین زهرا با بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مراسم ازدواج و برپایی بازارهای سیار روند شیوع این بیماری را در این شهرستان افزایش داده‌اند به همین سبب از فرماندار این شهرستان انتظار داریم گزارش کاملی در این مورد این موضوع ارایه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه دو بیمارستان بوعلی و ولایت به بیماران مبتلا به کرونا خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان باید به روال عادی باز گردند زیرا بسیاری از مردم که از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند به دلیل مبتلا نشدن به کرونا به پزشک مراجعه نمی‌کنند.

وی افرود: بر اساس ابلاغیه سازمان امور استخدامی، خدمات آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های ادارت به‌صورت فردی انجام می‌شود و نباید جلسات به‌نحوی انجام گیرد که به صرف نهار و شام ختم شود زیرا مردم در صورت دیدن این صحنه تصور می‌کنند کرونا از بین رفته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند.

 انتهای پیام/ح

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استانداری قزوین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر

گردنه تته در شهرستان پاوه حدود نیمی از سال را به دلیل بارش سنگین برف مسدود می‌شود و اکنون در آستانه بازگشایی قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود 6 ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیروهای راهداری از 14 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

فرهاد شهبازی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بازگشایی این مسیر همه ساله در فصل بهار انجام می‌شود، زیرا به دلیل شرایط جوی موجود امکان برفروبی در فصل زمستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از هشت متر می‌رسد، گفت: عملیات برفروبی این مسیر توسط نیروهای راهداری پاوه و شهرستان سروآباد به صورت همزمان انجام می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بیشترین مسافت این گردنه در شهرستان پاوه قرار دارد که عملیات برفروبی آن به اتمام رسیده است افزود: مسیر جاده تته در حدود 21 کیلومتر طول دارد که 17 کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد و در دیگر ایام سال با مشرف بودن بر کشور همسایه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان