Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@04:32:40 GMT

افزایش ۱۵ درصدی حق عائله‌مندی بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۷۰۴

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  اکبر افتخاری در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ارائه بیمه نامه‌های تخفیف دار و تخصیصی بیمه ملت به بازنشستگان کشوری گفت: صندوق بازنشستگی یکی از اقدامات بسیار مهمی که برای بازنشستگان در سال جاری انجام داده این است که با افزایش سرانه درمان بازنشستگان از ۶۰ به ۱۴۰ هزار تومان توانسته پوشش تعهدات بیمه تکمیلی را به دو برابر افزایش دهد و همچنین در برخی از موارد، پوشش‌های جدید نیز اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از اول خرداد بیمه نامه جدید تکمیلی اجرایی شد و بازنشستگان از تسهیلات بیمه درمان برخوردار شدند.مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به تفاهم نامه‌ای که با بیمه ملت برای بازنشستگان به امضا رسید، اشاره و تصریح کرد: با همکاری این شرکت بیمه‌ای که در مجموعه صندوق کشوری است و برخی از بازنشستگان نیز سهامدار هستند، بیمه نامه‌هایی طراحی شده مانند بیمه ثالث، بدنه، آتش سوزی، عمر و حوادث و بیمه نامه کرونا که بازنشستگان کشوری با تخفیف و تخصیص از این بیمه‌ها برخوردار می‌شوند.

 

افتخاری گفت: البته ۲۰ درصد باید پیش پرداخت اولیه داشته باشند و مابقی اقساط را طی ۱۲ ماه پرداخت کنند.وی در خصوص خدمات دندانپزشکی اظهار داشت: بیمه خدمات تکمیلی (خدمات دست دندان) را اضافه کرده‌ایم و در حوزه بیمه ملت نیز قصد داریم در حوزه دندانپزشکی نیز خدماتی را به بازنشستگان ارائه کنیم که در آن به سمت ارزان کردن خدمات پیش می‌رویم.

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۱۵ درصدی حق عائله مندی خبر داد و گفت: این افزایش در حقوق خردادماه برای بازنشستگان ارائه می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت نیز واریز می‌شود.

 

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا حقوق بازنشستگان برای زندگی آنان کافی است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سطح حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم چرا که حقوق فعلی، هزینه‌های زندگی آنان را تأمین نمی‌کند و البته تمام ارکان دولت این دغدغه را دارند.

 

اقتصادآنلاین

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازنشستگان اقتصاد جام نیوز بیمه بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: حق عائله مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود

سید صولت مرتضوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده گفت: یکی از حقوق کارگران حق عائله‌مندی است که مصوب شد از این پس در فیش حقوق آنها درج گردد. 

وی با بیان اینکه هنوز مبلغ دقیق حق عائله‌مندی نهایی نشده است، گفت: پیش بینی ما حداقل ۵۰۰ هزار تومان است، اما برای عدد نهایی هنوز قطعی نشده است.

مرتضوی با اعلام اینکه جلسات شورای عالی کار تا رسیدن به توافق نهایی نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرماییادامه خواهد یافت، گفت: طرفین بر سر تعیین سبد معیشتی و نوع دهک یارانه‌ای کارگران برای تعیین حداقل دستمزد اختلاف نظر‌هایی دارند و هنوز به توافق نرسیده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • فیلم| حق عائله‌مندی به حقوق کارگرانِ متاهل اضافه می‌شود؟!
  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • حق عائله‌مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود
  • وعده وزیر کار برای اضافه شدن یک حق به حقوق کارگران
  • وزیر کار: حق عائله‌مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود
  • (ویدئو) حق عائله‌مندی به حقوق کارگرانِ متاهل اضافه می‌شود؟!
  • مبلغ حق عائله مندی پیشنهادی وزیر کار برای حقوق ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • وزیر کار: حق عائله مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود
  • وزیر کار : حق عائله‌ مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود
  • افزایش ۳۵.۵ درصدی نرخ بیمه شخص ثالث