Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرواز غم‌انگیز سیمرغ خاطرات ما در رسانه ملی معلم فرهیخته، حبیب الله فرنیا جاودانه ترین بذر حسرت را در دل ما کاشت و پرچم غم را در مزرعه احساسات ناب ما به اهتزاز درآورد تا یکبار دیگر به ما یادآور شود که پرنده رفتنی است، پرواز را بخاطر بسپار.

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، حبیب ‌اله فرنیا قائم مقام سابق صداوسیمای مازندران و از مدیران اسبق آموزش و پرورش استان دارفانی را وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرنیا که سابقه چندین سال فعالیت در حوزه‌های علمی و فرهنگی در ادارات آموزش و پرورش و صداوسیما را در کارنامه دارد شب گذشته به علت بیماری جان خود را از دست داد.

در پی درگذشت حبیب اله فرنیا ، مدیر کل صداوسیمای مرکز مازندران با انتشار پیام تسلیتی، رحلت این چهره فرهیخته فرهنگی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده: پرواز غم‌انگیز سیمرغ خاطرات ما در رسانه ملی معلم فرهیخته، حبیب الله فرنیا جاودانه ترین بذر حسرت را در دل ما کاشت و پرچم غم را در مزرعه احساسات ناب ما به اهتزاز درآورد تا یکبار دیگر به ما یادآور شود که پرنده رفتنی است، پرواز را بخاطر بسپار!

فرنیای دوست داشتنی، رفیق توی دل ماندنی، در طرفةالعینی ما را جا گذاشت و تنها گذاشت!
فرنیای متعهد که حتی یک لحظه از سنگر فرهنگ جدا نشد و تنها دغدغه‌اش، نقش‌آفرینی در کارخانه انسان سازی بود.

فرنیای عزیزی که چه در کسوت یک معلم و که در کرسی یک مدیر، چه در آموزش و پرورش و چه در رسانه ملی، به عنوان یک انسان خدوم، ساده و صمیمی بود.

فرنیای متواضع و فروتن، که تا آخرین نفس محبوب و معتمد مردم بود و حضورش به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی، تضمین پیروزی و موفقیت نامزدها بود!
فرنیای خوش اخلاق که یک لحظه بی‌لبخند دیده نشد و تبسم متین او هدیه عاطفی اش به دوستانی بود که در کثرت محبت، او را نگین حلقه خود می‌کردند!

باور کنید که باور فراقش بر ما که در حلقه مهربانی مضاعف می زیستیم، آتشین تر از تازیانه تنبه و عبرتیست که تا واپسین دمان عمر، شاخص تذکر و توجه ما به این سفر اخروی است.

اگر چه خبر ناگهانی هجرانت، ما را در غم حرمان فروبرد، اما تداعی خاطراتت ما را به فرادست هایی برد که شاید هرگز افق نگاهمان به آن دوردست ها متمرکز نمی شد.

فرنیای دل انگیز، در دلبرانه ترین حالت، دلهای ما را به یغما برد! رسانه ملی در غم این مدیر توانمند و متعهد چه در خراسان رضوی و چه در مازندران که حتی در مسند قائم مقامی هم ایفای رسالت کرد، داغدار و صاحب عزاست.

فرنیای عزیز تردید ندارم که نام و یاد و مرام و جلوه های دوست داشتنی ات تا همیشه در ذهن و قلب ما جاودان خواهد ماند و یکایک همکاران، خود را سوگوار فراق ناگهانی ات دانسته و فرنیای رسانه را الگوی خود قرار داده و تابناکی حضورت را استمرار خواهند بخشید.

به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای رفاه حال مردم و دوستداران آن عزیز سفر کرده ، مراسم تشییع مرحوم فرنیا بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود.

روحش شاد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ملی درگذشت مازندران آموزش و پرورش رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز اعزام زائران عمره مفرده از مازندران در تاریخ ۱۰ اردیبهشت انجام خواهد شد.


حسنی افزود: پرواز‌های عممره مفرده پس از ۹ سال، دوباره از سر گرفته شد و در این تنها پرواز عمره از فرودگاه شهدای ساری، دو کاروان از مازندران و یک کاروان از استان گلستان راهی سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش ظرفیت پرواز‌ها و تعداد زائرین و عوامل کاروانها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان و با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام خواهد شد.


حسنی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

 


فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائرین عمره و تمتع بوده و ان شاالله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج محترم در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران