Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@04:28:32 GMT

اجرای زیبای ترانه «بمون» محسن یگانه توسط یک نوجوان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۷۳۰

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- مجید معظمی شرکت کننده برنامه عصر جدید (یکشنبه ۱۱ خرداد) ترانه «بمون» محسن یگانه را در برنامه عصر جدید اجرا کرد. تاریخ انتشار: 10:35 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۴۶۴

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: تیتراژ ابتدایى ماه عسل ۹۶ با صداى محمدعلیزاده 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن یگانه دانلود آهنگ عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت در صد اعضای کتابخانه ها کودک و نوجوان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، آقای محمدرضا هراتی معاون نهاد کتابخانه های کشور با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر افزود : با توجه به گستردگی و شبکه خوبی که نهاد کتابخانه ها در اختیار دارد اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار»، برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم، انتشار محتوای قرآنی و تکمیل فرآیند طرح کتابت قرآن کریم توسط نوجوانان، از جمله برنامه های نهاد کتابخانه ها در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز است.

وی گفت : تلاوت مجلسی قرآن توسط قاریان ممتاز بومی، بررسی نکات قرآنی توسط دبیر محفل و طرح سؤال روزانه و اهدای جوایز به ۵ نفر برگزیده، سخنرانی با تأکید بر آموزه‌های اخلاقی نهج‌البلاغه و بخش اجرای ملی توسط دبیر شورای محافل قرآن و عترت و بررسی نکات شنیدنی قرآن همراه با معرفی کتاب از برنامه‌های پیش‌بینی شده در اجرای این طرح است. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به میزبانی یک استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانیhttps://www.skyroom.online/ch/researchpl/mahafel-qurani مهمان این برنامه باشند.

هراتی با بیان اینکه نهاد کتابخانه ها یک ظرفیت بسیار خوبی برای تبدیل به یک پایگاه فرهنگی - اجتماعی دارد افزود : با توجه به اینکه نزدیک به 250 تا 260 محافل قرآنی در کل کشور داریم و مهمترین کتاب ما مسلمانان هم قرآن است ایده ای که سال گذشته تحت عنوان طرح سراسری «بهار در بهار»، به اجرا درآمد ما را مجاب کرد که امسال هم پررنگ تر آن را ادامه بدهیم.

معاون نهاد کتابخانه های کشور گفت : باید توجه مردم را به این جلب کنم که ما در محافل قرآنی مان در طرح بهار در بهار در ماه مبارک قرآن خوانی را فقط نداریم، ما قرآن دانی هم داریم، قصه های قرآنی را داریم، نکات علمی که در آیات قرآن وجود دارد و تلاش می کنیم که بچه ها را یعنی اعضای کودک و نوجوان را به آیات توجه شان را جلب کنیم و وجه دیگری از قرآن را به آنها نشان دهیم، آن وقت است که تلاش می کنند بچه ها مشارکت داشته باشند.

هراتی گفت : دو سه ماه گذشته ما یک طرحی را اجرا کردیم تحت عنوان کتابت قرآن، یکی از خروجی های همین محافل قرآنی مان است. ما تصورمان این نبود که این طور مورد توجه قرار بگیرد، ما گذاشتیم یک کتاب یعنی خروجی مان یک کتاب قرآن باشد از تمام اعضا، الآن که من خدمت شما دارم صحبت می کنم تاکنون 7 قرآن کتابت اش توسط بچه ها انجام شده و بعضاً از استان های مختلف مجدداً از ما درخواست می شود که ما شروع کنیم به کتابت یک جلد دیگر از قرآن مجید، این استقبال و این توجه دلیلش همین است یعنی ما خروجی است که داریم از محافل مان می گیریم، ما برنامه ریزی مان برای یک مورد بود، یک جلد قرآن بود، الآن نزدیک 7 جلد آماده شده و تمام آن هم توسط بچه هاست یعنی هم کتابت، هم نوشتن ترجمه و هم تصویب آن، این خروجی محافل ما است نشان می دهد که دوستان خانواده ها و بچه ها برای همین هم الآن وارد بخش های مختلف طرح بهار در بهار که بشویم همین است

وی افزود : شعارمان این است ما مهمترین یا بزرگترین دستگاه و مجموعه فرهنگی کتاب محور هستیم، به نوعی خانه دوم بچه ها که محورها و فعالیت های مختلفی دارد که شیرازه اش کتاب است.

هراتی گفت : ما سند ملی خواندن را همکاران ما دارند پیش می برند در دستگاه های مربوطه، در آن ابزارها و اقلام مختلف خواندنی را داریم که کتاب فیزیکی یکی از آنها است، کتاب الکترونیک یکی از آنها است، کتاب صوتی یکی از آنها است، کتاب شکل های مختلفی دارد، خود قصه گویی یک مدلی از کتاب خواندن و ترویج است که ما در محافل قرآنی هم باز از همین قصه گویی و قصه های قرآنی استفاده کردیم.

هراتی به نقش محوری نهاد کتابخانه ها در ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی با برگزاری انواع جشنواره ها و پویش ها افزود : جشنواره کتابخوانی رضوی که هفت دوره نهاد کتابخانه هایمان را انجام داده الآن وارد سیزدهمین دوره آن شدیم که سراسری است، بیش از یک میلیون در آن شرکت می کنند که بخشی از آنها اصلاً اعضا کتابخانه ها نیستند که حتماً عضو کتابخانه باشند یا برای مثال باز پویش کتاب «دستت چه است» که قریب به یک میلیون نفر در آن شرکت کردند و برای ما فیلم می فرستند و در آن معرفی می کنند کتابی که دارند می خوانند یا علاقمند هستند مطالعه کنند، ما پویش های مختلفی داریم که این به واسطه همین فعالیت های فرهنگی - هنری و قالب های جدید ترویجی کتاب و کتابخوانی است.

وی گفت : علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه های الکترونیکی و سایت ما به نشانی ایران / پی ال / دات آی آر / تمام پویش ها، فعالیت های ما در کل کشور را مشاهده کنند و پویش ها ، همین برنامه های قرآنی بهار در بهار و دیگر فعالیت های ما را می توانند آنجا ببینند و دنبال کنند و شرکت داشته باشند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تقلید رضا شفیعی جم از ترانه و مدل اجرای بهنام بانی
  • واکنش داوران برنامه محفل به تلاوت فوق العاده پسر نوجوان | ببینید
  • پخش فصل جدید «صداتو» همزمان با آغاز سال نو
  • فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال جدید
  • فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال جدید منتشر می‌شود / فیلیمو سال نو را با فصل جدید «صداتو» آغاز می‌کند
  • جزئیاتی درباره حریم تئاتر شهر/ اجرای ١١٠ نمایش از خرداد ١۴٠١ ﺗﺎﮐﻨﻮن
  • جزئیاتی درباره حریم تئاتر شهر/اجرای ١١٠ نمایش از خرداد ١۴٠١ ﺗﺎﮐﻨﻮن
  • لغو کنسرت محسن یگانه به دلیل بیماری
  • شصت در صد اعضای کتابخانه ها کودک و نوجوان هستند
  • ترانه زیبای محلی مخصوص سمنو پزی + فیلم