Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ایران لحظه‌ای از فتنه‌سازی‌ها و حیله‌گری‌های نوین علیه این سرزمین غفلت نکرده و هر نوع خطای محاسباتی آنان را قاطعانه و بی‌درنگ پاسخ خواهند داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در آستانه فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای با صدور پیامی آورده است: فرزندان غیرتمند ملت شریف ایران در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج مستضعفین با تجدید عهد دیرین خود با امامین انقلاب اسلامی و شهیدان عالی‌قدر پرچم پر افتخاری که خمینی کبیر (ره) و خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی و امنیت ملی و پیش روندگی این کشور برافراشته‌اند، همچنان در اهتزاز نگه داشته و با نصب العین قرار دادن منویات و فرامین فرماندهی معظم کل قوا راهبرد ارتقای قدرت بازدارندگی، ظرفیت افزایی دفاعی حداکثری و روزآمد سازی تاکتیک‌های تهاجمی متناسب با تهدیدهای متصور از جبهه دشمنان، لحظه‌ای از فتنه سازی ها و حیله گری های نوین علیه این سرزمین مقدس غفلت نکرده و همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم هر نوع خطای محاسباتی آنان در هر زمان و هر مکان را قاطعانه و بی‌درنگ با پاسخ متقابل مواجه خواهیم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سی و یکمین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و پنجاه و هفتمین سالگشت قیام خونین پانزدهم خرداد ماه که مقدمه پیروزی نهضت اسلامی و فروپاشی نظام منفور شاهنشاهی و پدیدار شدن تحولات شگرف جهانی گردید، را گرامی داشته و به روح تابناک امام بت شکن و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر جاهلیت ثانی_ که استقلال کشور و آزادی ملت عظیم‌الشأن ایران از یوغ رژیم منحوس و وابسته پهلوی را با استقرار نظام مقدس اسلامی رقم زد _ درود می‌فرستیم.

با گذشت ۳۱ سال از عروج آسمانی آن رهبر الهی و زعامت خلف صالح و جانشین شایسته، بصیر و ژرف اندیش آن حضرت، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) انقلاب و نظام اسلامی به رغم تمامی توطئه‌ها و فتنه آفرینی‌های اردوگاه سلطه و صهیونیسم و ارتجاع پلید منطقه‌ای، از جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی و نرم تا تحریم و جنگ اقتصادی و تهدیدهای نظامی و عملیات روانی بی‌وقفه و پیوسته، با اتکال به خداوند متعال و راهبری حکیمانه ولی فقیه زمان و تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملی و بومی و راهبردهای هوشمندانه و قدرتمند توانسته است بر عمق نفوذ راهبردی و اقتدار فکری و معنوی و وسعت عمل تاثیر گذار برای توانمندسازی بیداری و مقاومت اسلامی و رویارویی ضد استکباری و ضد سلطه ملت‌ها در جغرافیای جهان اسلام و فراتر از آن بیفزاید و در این راستا نقش آفرینی قدرت عملیات گفتمانی خود برای بازیگری مثبت و تعیین کننده در عرصه بین المللی و سنگرهای کلیدی جهان را به واقعیتی ملموس و غیرقابل انکار تبدیل نماید.

مقاومت فعال و پیش رونده و نه مقاومت ایستا و منفعل! که با تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان اسلام و قدرت نمایی در جبهه مقاومت غرب آسیا متبلور و با شکست توطئه جهانی داعش، تروریسم تکفیری و جنگ‌های نیابتی و طرح شوم خاورمیانه بزرگ و بی‌تأثیر کردن رویایی معامله قرن، مقدمات خروج آمریکا از منطقه را به مطالبه‌ای منطقه‌ای و بلکه جهانی تبدیل کرده است، از راهبردهای معجزه گون و غیرقابل باوری است که بی تردید با الهام از اندیشه و وصایای جاودان امام عظیم الشان و راهبردهای حکیمانه و علوی سکاندار شجاع انقلاب مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) و وحدت، بصیرت و بیداری ملت ایران و حماسه فداکاری و ایثار نیروهای مسلح و مدافعان حرم _ که بر پیشانی آن نام سیدالشهدای مقاومت، سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی می درخشدحاصل شده است.

در چنین ایامی که جامعه بین الملل تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا شرایط نادری را سپری می‌کند و مردم ایران پاسداشت یاد و نام و آرمان امام راحل (ره) در این وضعیت استثنایی را فریضه‌ای سترگ می‌داند؛ خدای بزرگ را شاکریم که به برکت روحیه و اعتقاد قلبی این ملت شایسته و مومن به نصرت الهی و گفتار و رهنمود ولی‌فقیه؛ خروجی اتاق‌های فکر و جنگ امریکایی‌ها و جبهه ضد انقلاب داخلی و خارجی که در منشور هزار رنگ دشمنی‌های خود، در هم شکستن روحیه مقاومت و ایستادگی ایران و ایرانی را طراحی و دنبال می‌کردند باطل و در تصویری معکوس، برخلاف خواست طاغوت اعظم و قبیله شیطان بزرگ، منظومه اقتدار و عظمت و بلندای عزت و رفعت میهن اسلامی با عبور سرافرازانه از گردنه‌های سخت و ماجراهای سهمگین، بالنده‌تر و پر فروغ تر از همیشه، پشتوانه بنای تمدن نوین اسلامی و فراهم سازی مقدمات ظهور شده است.

بی شک در تداوم این راه مبارک و مسیر تمدن‌ساز، فرزندان غیرتمند ملت شریف ایران در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج مستضعفین با تجدید عهد دیرین خود با امامین انقلاب اسلامی و شهیدان عالیقدر پرچم پر افتخاری که خمینی کبیر (ره) و خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی و امنیت ملی و پیش روندگی این کشور برافراشته‌اند، همچنان در اهتزاز نگه داشته و با نصب العین قرار دادن منویات و فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) راهبرد ارتقای قدرت بازدارندگی، ظرفیت افزایی دفاعی حداکثری و روزآمد سازی تاکتیک‌های تهاجمی متناسب با تهدیدهای متصور از جبهه دشمنان، لحظه‌ای از فتنه سازی ها و حیله گری های نوین علیه این سرزمین مقدس غفلت نکرده و همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم هر نوع خطای محاسباتی آنان در هر زمان و هر مکان را قاطعانه و بی‌درنگ با پاسخ متقابل مواجه خواهیم ساخت.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رحلت امام خمینی سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای نوین علیه مدظله العالی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری ظهر روز چهارشنبه در پایان مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی در پادگان شهید سروران کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ۲۹ فروردین سالروز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی است.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری روز ارتش یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی (ره) است، افزود: این روز یک روز سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که با فرمان تاریخی حضرت امام راحل و اطاعت همه جانبه ارتش، یک دوران جدیدی از حیات و بالندگی برای ملت، نیروهای مسلح و خصوصاً ارتش جمهوری اسلامی به وجود آورد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا ادامه داد: این فرمان امام خمینی (ره) نشأت گرفته از یک بصیرت الهی بود و آن را بایستی برای همیشه حفظ کرد.

طاهری بیان کرد: با پشتیبانی‌های همه جانبه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح امروز ما در اوج اقتدار و بازدارندگی هستیم.

وی گفت: اگر امروز حرفی برای گفتن در دنیا داریم و می‌توانیم تمام معادلات سیاسی و نظامی ابرقدرت‌های نظامی جهان را بر هم بزنیم به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و رهبری‌های مقام عظمای ولایت است که همیشه عنایت ویژه‌ای به نیروهای مسلح دارند.

طاهری بیان کرد: روز ارتش یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های کسانی است که با دفاع از حریم ولایت، صیانت از استقلال و تمامیت ارضی در دوران دفاع مقدس یک حیات جدیدی را برای داشتن ارتش مردمی در بستر انقلاب پدید آید.


++++ ۲۹ فروردین به معنای ایستادن ارتش به پای انقلاب برای خدمت به اهداف مردم است

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند ۲۹ فروردین به معنای ایستادن ارتش به پای انقلاب برای خدمت به اهداف مردم است.

وی در ادامه سخنانش ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و گفت: برخلاف دیگر ارتش‌های دنیا از جمله اسرائیل و حامیانش که روزانه صدها نفر از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه غزه را به شهادت می‌رسانند، ارتش جمهوری اسلامی ایران پایبند به قوانین و مقررات بین‌المللی و ارزش‌های انسانی است که همین امر باعث محبوبیت نیروهای مسلح ما در بین مردم شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا به دیگر ویژگی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: روز به روز بر ارتقا تجهیزات نظامی و دفاعی و تسلیحاتی می‌پردازند.

طاهری مهترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را وجود با برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: کار نیروهای مسلح ما برای دفاع از راه خدا است اما ارتش‌های دیگر کشورها تنها برای خوشنودی سران و رؤسای جمهور خود اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارتش از ملت، برای ملت و در کنار ملت است، تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی در تمامی حوادث در نوک پیکان قرار دارند و هر جایی که منافع ملی و نیاز مردم باشد حضور پیدا می‌کنند.

طاهری در بخش دیگری از سخنانش به پاسخ مقتدرانه وعده صادق جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: در سایه وحدت، همدلی و هم افزایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گنبد پوشالی اسرائیل و حامیان آن با موشک‌های نیروهای مسلح با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران در هم شکست.

به گفته وی، ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش در منطقه برای همیشه زیر سوال رفت.

کد خبر 6081342

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران تقویت کننده یکدیگر هستند
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست