Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:30:31 GMT

اصلاح پیش از موعد خط انتقال آب بندرخمیر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۷۴۰

اصلاح پیش از موعد خط انتقال آب بندرخمیر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، از اتمام پیش از موعد اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، امین قصمی افزود: در پی شکستگی خط انتقال و پس از اطلاع رسانی قطعی آب مشترکان بندرخمیر و روستاهای مسیر، عملیات اصلاح شبکه به صورت شبانه روزی آغاز شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی اولیه برای اصلاح خط انتقال خمیر 36 ساعت بود، افزود: به منظور کاهش زمان انتظار مشترکان شهر خمیر و روستاهای مسیر در دریافت آب، با تلاش مهندسان و اکیپ اتفاقات آبفا، اصلاح خط انتقال زودتر از زمان پیش بینی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن قدردانی از صبوری مردم در زمان اصلاح خط انتقال، گفت: اطلاع رسانی اولیه و ذخیره مورد نیاز آب از سوی مشترکان و همچنین ذخیره مخزن آب شهرستان خمیر، باعث شد تا در زمان اصلاح خط انتقال با چالش مواجه نشویم.

قصمی ادامه داد، آب مشترکین شهرستان خمیر و روستاهای مسیر پس از اصلاح خط انتقال وصل شده و آبرسانی به مشترکان طبق برنامه از قبل تعیین شده در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد، با پر شدن مخازن ذخیره و پمپاژ آب، وضعیت توزیع آب به پایداری لازم برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خط انتقال آب اصلاح خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی امان با قاچاق می‌باشد، بیان داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضائی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان‌های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع‌آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6087515

دیگر خبرها

  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان