Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت اعلام کرده هتل ها در ایام بعد از قرنطینه تنها حق دارند از ۲۵درصد ظرفیت خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، یک مقام وزارت گردشگری مصر به رویترز گفت: ظرفیت هتل های مصری تکمیل شده است. دولت اعلام کرده هتل ها در ایام بعد از قرنطینه تنها حق دارند از 25درصد ظرفیت خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصر در ماه مارس پروازهای بین المللی را به حالت تعلیق درآورد و رستوران ها ، هتل ها و کافه ها را به منظور مقابله با بیماری همه گیر تعطیل کرد. اگرچه فرودگاه ها به جز پروازهای داخلی و بازگشت به پروازهای داخلی بسته هستند ، اما اخیراً در صورت برخورداری از پروتکل های دقیق بهداشتی و ایمنی ، به هتل ها اجازه داده شد که یک چهارم از ظرفیت معمول خود استفاده کنند.

 

این مقام وزارتخانه که خواست نامش فاش نشود ، گفت: حدود 78 هتل ها ، عمدتاً در امتداد ساحل دریای سرخ ، این قوانین را رعایت کرده اند و هم اکنون با ظرفیت20 تا 22 درصد کار می کنند. وی افزود: 173 هتل دیگر در سراسر کشور برای مجوز درخواست کرده اند.

 

دولت گفت که هدف آن افزایش نرخ اشغال مجاز هتل ها به 50 درصد در ماه ژوئن است. جهانگردی یکی از منابع اصلی ارز خارجی کشور است و 5 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.

 

مصر تاکنون 23449 مورد از ویروس جدید از جمله کشته شدن 913 را ثبت کرده است. برخی از اولین موارد ثبت شده در کشور مربوط به اتباع بیگانه بوده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهانگردی قاهره مصر هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد

ایسنا/خراسان رضوی پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع‌ثانوی به غرب و جنوب کشور لغو شد.

بر اساس سایت اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد، پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد به مقاصد تهران، ارومیه، آبادان، عسلویه و اصفهان باطل شده و پروازهای مقاصد بوشهر، تبریز و رشت با تاخیر همراه شده است.

همچنین سایت اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد برای پرواز ساعت ۱۰:۲۰ مشهد به یزد از هشدار «منتظر اعلام باشید» استفاده کرده است.

توصیه می‌شود تمامی مسافران، پیش از عزیمت به سمت فرودگاه مشهد حتما وضعیت پرواز خود را از طریق سایت اطلاعات پرواز و یا شماره ۱۹۹ بررسی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز
  • مبارزه علیه آفات زراعی و باغی بروجرد در سطح بیش از ۳۵ هزار هکتار
  • پروازهای فرودگاه کرمان از سرگرفته شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • پروازهای مهرآباد و فرودگاه‌های غرب کشور تا فردا صبح لغو شد
  • تمدید لغو پرواز‌ فرودگاه‌ها تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین ماه
  • پروازهای فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد