Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم قربانی بازیگر سریال «بچه مهندس۳» که بعد از سکته در بیمارستان بستری شده بود، عمل قلب انجام داده و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

امین قربانی فرزند کریم قربانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت پدرش که چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده بود،گفت: پدرم مدتی است به دلیل سکته در بیمارستان بستری شده است و دو تا از رگ‌های قلبش هم گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: او این روزها در بیمارستان شهید رجایی بستری است و دو شب پیش عمل قلب انجام داد و برایش باتری گذاشتند.

قربانی اظهار کرد: او اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه است و گفته‌اند حداقل باید ۴۸ ساعت در این بخش بماند تا بعد به بخش عمومی منتقل شود.

فرزند این بازیگر فیلم و سریال‌های تلویزیونی گفت: خدا را شکر در حال حاضر وضعیت عمومی وی بهتر است.

کریم قربانی این روزها مجموعه‌های «بچه مهندس ۳» و «بچه محل» را روی آنتن تلویزیون دارد./مهر

آخرین خبر از بازیگر «بچه مهندس» بعد از عمل جراحی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران

غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اجرای عملیات توپک‌رانی در این شرکت خبر داد و گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در خطوط لوله انتقال نفت و گاز از سایز ۴ تا ۵۲ اینچ در شرکت نفت و گاز گچساران انجام شد که با انجام این پروژه، حدود ۱۴۲ مورد توزیع مواد ضدخورندگی توأم با گازوئیل معادل ۳۶۷ هزار و ۱۶۰ لیتر در مخازن تزریق شد تا از خوردگی خطوط لوله جلوگیری شود.

او می‌گوید: تاکنون تعداد ۱۷۵ مورد عملیات توپکرانی در این شرکت انجام شده است، با توجه به موقعیت کوهستانی و سخت‌گذر منطقه که در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر واقع شده است در برخی موارد بازدید‌ها به علت فوریت با بالگرد انجام شده است.

توپکرانی عملیات عبور دادن شی‌ء خارجی (توپک) با فرآیندی خاص از خطوط انتقال نفت و گاز با هدف تمیز کردن شریان‌های انتقال از رسوبات ایجادشده است و خارج ساختن مایعات، اندازه‌گیری قطر درونی خطوط لوله، پوشش دادن جدار لوله با مواد ضدخوردگی و بررسی درونی خطوط انجام می‌شود.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با در اختیار داشتن بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط لوله انتقال نفت و گاز دارای یکی از طولانی‌ترین شبکه‌های خطوط لوله مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه چهار استان کشور گسترده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد