Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس کشور را به دنبال داشت.

این مسئله باعث شده است برخی دروس دانش آموزان از طریق شبکه‌های چهار و آموزش پخش و تدریس شود تا لطمه‌ای در روند یادگیری آنها ایجاد نشود.

در ادامه، فیلم آموزش آزمون‌های ورزشی پایه دوازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای را که در تاریخ ۱۰ خرداد از شبکه چهار پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:دانلود فیلم درس استاندارد حسابداری تکمیلی پایه یازدهم مورخ ۷ خرداد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه از پروژه میدان معلم، میزان پیشرفت این طرح به ۵۵ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی اکبر پورخردمند صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازدید از روند اجرای این پروژه اظهار کرد: با نصب عرشه سگمنتال پایه‌های دیگر و اتصال آن‌ها به یکدیگر، امیدواریم عملیات اجرایی این پل در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با اشاره به نیاز به ساخت و نصب ۱۵۹ قطعه برای پایه‌های ۹ گانه این پل، افزود: ۵۰ قطعه از این پل آماده بوده و بقیه هم در چهار قالب در حال تولید است.

شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به مزایای مختلف این فناوری در ساخت پل‌های روگذر تصریح کرد: علاوه بر تسریع در اجرای پروژه، ایجاد نشدن راه‌بندان و ترافیک روان یکی از مهمترین ویژگی‌های این سیستم است.

پورخردمند اضافه کرد: عملیات اجرای رمپ‌های شرقی و غربی برای ورود و خروج این پل نیز به سرعت در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، روگذر معلم یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای شهرداری منطقه پنج تبریز است که در حوزه شهرداری منطقه چهار تبریز احداث می‌شود.

کد خبر 747188

دیگر خبرها

  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی