Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:39:37 GMT

سانچو در بوندس‌لیگا رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۹۹۳

سانچو در بوندس‌لیگا رکورد زد

با هت‌تریکی که سانچو در دیدار مقابل پادربورن انجام داد، به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندس‌لیگا بدل شد که در این رقابت‌ها ۳۰ بار گلزنی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با هت‌تریکی که سانچو در دیدار مقابل پادربورن انجام داد، به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندس‌لیگا بدل شد که در این رقابت‌ها ۳۰ بار گلزنی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین آمار خود در فصل جاری رقابت‌های بوندس‌لیگا را به ۱۷ گل و ۱۶ پاس گل ارتقا داد و پس از مت لی‌تیسیه (فصل ۹۴/۹۵) به نخستین بازیکن انگلیسی بدل شد که در یک فصل از رقابت‌های ۵ لیگ معتبر اروپایی، حداقل ۱۵ گل و ۱۵ پاس گل به نام خود به ثبت می‌رساند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دورتموند جیدون سانچو بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!

به گزارش "ورزش سه"، په په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی یک رکورد خاص را در دوران فوتبالی خود ثبت کرد و این حضور باعث شد تا رابطه په‌ په با کریستیانو رونالدو از نظر آمار و ارقام در تاریخ فوتبال ثبت شود. 
په‌ په با 343 بازی به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور را در مسابقات مختلف با رونالدو داشت و از کریم بنزمای فرانسوی، ستاره سابق رئال مادرید پیشی گرفت. 
رکورد 342 بازی به  دلیل هم‌بازی بودن طولانی این دو چهره در رئال مادرید ثبت شده بود اما حالا با توجه به مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی په‌په از سال ۲۰۰۷ تا کنون یک رکورد تازه را به عنوان هم‌قطار رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • مريم طوسى فعلا تا بازي‌هاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس + فیلم
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • لحظات ثبت سریع‌ترین گل ملی تاریخ در 6 ثانیه!
  • رکورد سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد