Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، احمد حسین فتایی افزود: با توجه به اینکه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری همچون ماه‌های گذشته با محدودیت روبروست، برنامه‌های طراحی شده به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای شهرستان‌های استان در فضای مجازی و فقط در مرکز استان به صورت حضوری اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر همین اساس دو سوگواره استانی «مور» و «هوره» به میزبانی شهرستان کوهدشت و دلفان، چهار همایش شعر به میزبانی شهرستان‌های ازنا، دورود، پلدختر و سلسله، مسابقه فرهنگی ویژه سالگرد ارتحال و قیام پانزده خرداد در بروجرد و نمایشگاه عکس مجازی و مسابقه کتبی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) در الیگودرز به صورت مجازی برگزار می‌شود که فراخوان آنها به طور کامل اطلاع رسانی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: عصر شعر استانی «در سوگ آفتاب» به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، دیگر برنامه طراحی شده به این مناسبت است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، عصر دوشنبه دوازدهم خرداد ماه از ساعت ۱۷:۳۰ عصر برگزار خواهد شد.

46

کد خبر 1394491

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان

ایسنا/لرستان منتخب دورود در مجلس دوازدهم بر جهش در تولیدات فرهنگی و هنری هنرمندان تاکید کرد و گفت: ما در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

ابراهیم لک علی‌آبادی شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از دست اندرکاران برپایی این ضیافت گفت: هنر روح‌بخش و پیش‌رونده است و هنرمندان می‌توانند در این عرصه میدان‌داری کنند.

منتخب مردم دورود در مجلس دوازدهم با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار کرد: این جهش می‌تواند در تولیدات فرهنگی و هنری نیز اتفاق بیفتد و باید هنرمندان آن را رقم بزنند و ما نیز در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

وی به بازدید خود با همراهی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان از طرح کتابخانه درجه یک دورود اشاره کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح این طرح در دولت سیزدهم پایگاه بزرگ فرهنگی برای مردم شریف شهرستان که مطالبه به حق مردم است، محقق شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • حرم امام رضا (ع) آماده برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) است