Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:07:31 GMT

حمله یک کامیون به معترضین آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۰۸۷

حمله یک کامیون به معترضین آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شب گذشته در جریان اعتراضات مردم مینیاپولیس ایالت مینه سوتا یک دستگاه کامیون به مردم معترض حمله کرد. 

راننده این کامیون نیز پیش از آنکه توسط پلیس بازداشت شود از سوی مردم معترض دستگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. 

به نوشته رویترز، علاوه بر اینکه در ۲۵ شهر آمریکا حکومت نظامی برقرار شده در ۱۵ شهر نیز نیروهای گارد ملی برای مقابله با اعتراضات مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمله کامیون به معرتضین در حالی رخ داد که رئیس جمهور آمریکا از شهرداران و فرمانداران این کشور خواست اعتراضات علیه نژادپرستی در این کشور را سرکوب کنند.

دونالد ترامپ در پیامی توییتری نوشت: شهرداران و فرمانداران دموکرات مستحکم باشید. این افراد اغتشاشگر هستند. هم اینک گارد ملی ما را فرابخوانید. دنیا در حال مشاهده و خندیدن به شما و جو [بایدن] خواب‌آلود است. آیا این چیزی است که آمریکا خواهان آن است؟ نه!!!

اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا از هفته گذشته و بعد از انتشار ویدئویی آغاز گردید که در آن یک افسر پلیس، با زانوی خود آنقدر به گردن «جورج فلوید» سیاه پوست فشار آورد که راه نفس کشیدن بر او تنگ و در نهایت خفه شد.

در واکنش به این اقدام نژادپرستانه، دامنه اعتراضات به سراسر ایالات متحده کشیده شد تا آنجا که اکنون در ۲۵ شهر آمریکا حکومت نظامی برقرار شده است.

کد خبر 4939007 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: مینیاپولیس حمله با خودرو ایالات متحده آمریکا نژادپرستی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ایران روسیه عربستان سعودی فلسطین ونزوئلا لیبی افغانستان سوریه شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیه‌سازی جنگ ایران و آمریکا

۱- آمریکایی‌ها در سال ۲۰۰۲ بعد از حمله به عراق و افغانستان در زمان بوش ‌آماده می‌شدند به ایران حمله کنند. قبل از حمله پنتاگون برای آمادگی بیشتر یک مانوری تحت عنوان «شبیه‌سازی جنگ با ایران» برگزار کرد. در این مانور بیش از ۱۳۵۰۰ نفر از تفنگداران آمریکایی شرکت کردند. نتیجه مانور این بود که جنگ با ایران بیش از ۲ روز طول نمی‌کشد، فقط در روز اول ۲۰ هزار سرباز آمریکایی در همان دقایق اول به درک واصل می‌شوند. آمریکایی‌ها نتایج این مانور را محرمانه نگه داشتند، اما به‌تدریج اخبار آن به بیرون درز کرد. لذا کرکره جنگ با ایران را پایین کشیدند رفتند روی پروژه‌های ۱۰ساله جنگ نرم با تهران!
۲- آمریکایی‌ها نان گزینه نظامی روی میز را از آن زمان می‌خوردند. برخی سیاستمداران ترسو در تهران را تحت تأثیر قرار می‌دادند. البته نانی هم از این سیاست در سفره سیاسی جریان لیبرال و نئولیبرال‌ها در داخل اختصاص می‌دادند.
حال‌آنکه قطعا می‌دانستند جنگی در کار نیست.
آمریکایی‌ها برآورد سال ۲۰۰۲ خود را بر اساس توان نظامی آن روزگاران جمهوری اسلامی ایران به گزارش منابع و نفوذی‌ها و جاسوسان خود تقویم کرده بودند. آنچه آن‌ها از توان نظامی ایران امروز دارند به‌مراتب قوی‌تر ، بیشتر و واقعی‌تر از آن زمان است.
گزارش منابع آن‌ها حاکی است ، ایران روی انبوهی از موشک‌ها و پهپادها در شهرهای زیرزمینی تکیه زده است که می‌تواند سال‌ها بدون هیچ کاستی با ناتو بجنگد. خشاب موشکی و پهپادی ایران همیشه آماده است و ایران می‌تواند از عمق زمین بدون کمترین تلفات از خود، بیشترین تلفات را به نیروهای آمریکا و رژیم صهیونیستی تحمیل کند.
اگر توانایی ایرانیان در دریا و روی زمین و هوا را به قدرت موشکی و پهپادی ایران در عمق زمین اضافه کنیم، به حرفی می‌رسیم که از زبان شهید حاج قاسم سلیمانی در اوج شرارت آمریکایی‌ها در منطقه خطاب به ترامپ فرمود :
«حریفت منم»!
۳- عملیات تنبیهی وعده صادق یک «تست نظامی» برای نشان دادن صحت برآوردهای صحیح پنتاگون در سال‌های ۲۰۰۲ به بعد از توان نظامی ایران بود.
آن‌ها به خطا نرفته بودند. این‌که کاخ سفید و وزارت خارجه طی سال‌های اخیر
 سه شیفت سخنگویان خود را مأمور کرده‌اند این جملات را تکرار کنند که ؛
– ما بنای گسترش جنگ در منطقه را نداریم.
– ما نمی‌خواهیم با ایران بجنگیم.
– آمریکا مخالف حمله نظامی اسرائیل به ایران است.
– و….
بیانگر این حقیقت است.
۴- صدای انفجار ده‌ها موشک کروز و موشک‌های بالستیک ایران در دو منطقه اطلاعاتی و نظامی رژیم اشغالگر قدس بیان یک مفهوم ساده است که نیازی به خیلی کندوکاو ندارد، آن را می‌توان اطلاعات مشهود نام نهاد .
صدای اقتدار ارتش و سپاه و ملت ایران را از منطقه نظامی «نواتیم» بشنوید!
نیازی به شبیه‌سازی جنگ نیست. این یک جنگ واقعی است بروید دنبال بررسی نتایج آن!
۵- هفت ماه است رژیم اشغالگر قدس زندان روباز غزه را به قتلگاه تبدیل کرده است.
نتانیاهو با نسل‌کشی و جنایات جنگی که فریاد و اعتراض مردم جهان را در ۵ قاره زمین درآورده ، می‌خواهد به پیروزی برسد! شکست در میدان و شکست در افکار عمومی جهان و رسانه‌های حتی امپریالیستی ، شکست در مجامع دیپلماتیک جهانی و … کابینه جنگی نتانیاهو را به مرز دیوانگی رسانده است. آن‌ها بدون هیچ امیدی در محاصره جبهه مقاومت دست‌وپای بیهوده می‌زنند راهی جز تسلیم ندارند. تسلیم برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و زانو زدن در برابر راهبرد ایران درغرب آسیا کم‌ضرر‌ترین اقدامی است که می‌توانند انجام دهند.
ضربه «نواتیم» نشان داد ایران در برابر هر نوع دیوانگی رژیم صهیونیستی و آمریکا آمادگی صددرصد دارد. آن‌ها نیک می‌دانند جوانان ایران قادرند در شرایط دیوانگی رژیم چند بار سرتاسر اسرائیل و پایگاه‌های آمریکا در منطقه را با بمب و موشک از زمین وهوا و دریا شخم بزنند.
سپاه و ارتش و نیروهای جان برکف ملت این شخم‌زنی را در مانورهای مکرر شبیه‌سازی کرده‌اند و می‌دانند چگونه از عهده آن برآیند.
۶- ایرانیان بااین‌همه قدرت نظامی، خیلی تکیه‌ای جدی برآن ندارند. تکیه ایرانیان فقط به خداوند بزرگ است که رعب و وحشت از قدرت جوانان این مرزوبوم را به دل دشمنان افکنده است. ایرانیان می‌دانند در این جنگ نابرابر خداوند در کنار آن‌هاست و آن‌ها را یاری می‌دهد. پیروزی نهایی نزدیک است:
لذا دعای رزمندگان اسلام همواره این بوده که ؛
ای که همه ملک هستی مال توست. ای که هر شی در برابر تو تسلیم است.
ای آنکه در آفاق و انفس نشانه‌های خود را به ما نمایاندی.
بهشت را بر ما ارزانی دار و ما را از جهنم کفر و شرک و نفاق و الحاد رهایی‌بخش!

دیگر خبرها

  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین
  • شبیه‌سازی جنگ ایران و آمریکا
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد
  • موج دوم استقلال طلبی در آفریقا / پس از نیجر، چاد هم برای اخراج نظامیان آمریکایی دست بکار شد