Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال معتقد است که با وجود خطرناک بودن برگزاری لیگ ولی باید تابع دستورات سازمان لیگ باشیم.

طرفداری - محمد بلبلی معتقد است که تمرینات استقلال برای آماده شدن در لیگ با فشار زیادی همراه است. این بازیکن همچنین نگران مبتلا شدن بازیکنان به ویروس کرونا است.

نگران محمد بلبلی از شروع مجدد لیگ برتر

محمد بلبلی بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، گفت:‌

بازیکنان در حال پیشرفت هستند و فکر می‌کنم تا هفته آینده به  80 درصد آمادگی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار تمرینات این روزها زیاد است و امیدواریم بتوانیم عملکرد موفقی از خودمان ارائه دهیم.

بلبلی ادامه داد:

این اتفاق بدی است که ما در این مدت کم، هم باید به لحاظ تاکتیکی تمرین کنیم و هم باید بدن خود را برای مسابقات آماده کنیم. در کل با توجه به شرایطی که پیش آمده است، چاره‌ای نداریم. فقط بحث مصدومیت بازیکنان در حین مسابقات نیست. اگر خدایی نکرده یک بازیکن دچار در جریان مسابقات مبتلا به ویروس کرونا شود، چه کسی پاسخگو است؟ اگر این بازیکن از هم‌ تیمی خود این بیماری را بگیرد و به خانواده خود سرایت بدهد، کدام یک از این مسئولان پاسخگو این وضعیت خواهند بود؟

محمد بلبلی در خصوص برگزاری لیگ و ابتلا به کرونا ابراز نگرانی کرد. وی در این باره گفت:

در حال حاضر در تمرینات تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌ کنیم و ما از این نظر نگرانی نداریم. قطعا شرایط سختی وجود دارد و نمی‌ توان آن را توضیح داد اما در کل این تصمیم را مسئولان مربوطه گرفته‌ اند و ما نمی‌ توانیم در مورد آن دخالت کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره مدعی بودن آبی‌پوشان در سه جام پیش رو گفت:‌

اگر مسابقات برگزار شود، ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم تا برای استقلال موثر باشیم. در حال حاضر شرایط باشگاه بهتر شده است و امکانات خوبی فراهم شده و ما از این اتفاقات خوب قدردانی می‌کنیم و امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد بلبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

احضار هافبک استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • اتفاق نادر در اردوی سپاهان پیش از دربی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال