Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرسه علمیه الغدیر اهواز برای حمایت از خانواده های مستضعف ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در مناطق محروم خوزستان به ویژه غیزانیه توزیع کرد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: حوزه علمیه الغدیر اهواز یکی از رسالت‌های که همواره دنبال کرده است مساله اردوهای جهادی و فعالیت‌های جهادی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدرسه علمیه الغدیر اهواز برای حمایت از خانواده های مستضعف 500 بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در مناطق محروم خوزستان بویژه غیزانیه توزیع کرد. این بسته‌های معیشتی با کمک خیرین و طلاب تهیه شده بود.

1000 بسته کمک معیشتی توسط ورزشکاران استان البرز اهدا شدقزوین| "دست‌های مهربانی" به کمک رزمایش مواسات و همدلی آمدندنماینده ولی فقیه در استان البرز: رزمایش مواسات و همدلی فرصت دیگری برای بندگی خدا است

عضو گروه جهادی حوزه علمیه الغدیر اهواز گفت: این بسته های معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار خوزستان مانند غیزانیه اهواز، کارون، رامشیر . دشت آزادگان بین خانواده های شناسایی شده توزیع شدند.

وی اظهار درباره دیگر اقدمات طلاب جهادی حوزه الغدیر در مقابله با ویروس کرونا بیان داشت: طلاب جهادی از زمان آغاز این بیماری منحوس در وسط میدان حضور داشتند. اقداماتی مانند ضدعفونی مستمر اماکن تجمعی و ناوگان حمل‌ونقل زمینی اهواز از سوی طلاب انجام شده است.

حوزه علمیه الغدیر تنها حوزه قرآنی خوزستان با بهره مندی از اساتید مطرح کشوری در بخش حفظ و تفسیر قرآن کریم طلبه تربیت می‌کند.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی علمیه الغدیر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️سردار منصور شوقانی گفت: ارزش ریالی هر بسته ۴۵۰ هزار تومان است. 
  طرح یک لبخند با طعم پیتزا به عشق امام حسن مجتبی (ع)  هم در شاهرود اجرا شد.
محمد عامریان مسئول اجرای طرح گفت: در این طرح با مشارکت خیران ۴۰۰ عدد پیتزا با ۱۶ میلیون تومان هزینه تهیه و در بین کودکان مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای شهر شاهرود توزیع شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • بهترین نسخه برای پیشرفت ایران مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است