Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان  حجت‌الاسلام محمد قمی در مسجد امام خمینی (ره) این شهرک افزود: مهمترین مشکل مردم این شهرک بیکاری جوانان آن است که با توجخه به ظرفیتهای موجود اقتصادی در این منطقه تلاش خواهیم کرد تا مشکل بیکاری آنان برطرف شود.

وی اضافه کرد: ما خادم مردم هستیم و در این مسیر از هیچ کوششی برای مردم دریغ نخواهیم کرد و علاوه بر اینکه به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی می کنیم بلکه مسائل فرهنگی و اجتماعی آنان را هم دنبال می کنیم چرا که یکی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی توجه به امور فرهنگی و دینی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عبادی امام جمعه شهرک شهید چمران ماهشهر نیز در این نشست  اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی گریبانگیر مردم این منطقه است و بسیاری از مشکلات ناشی از عدم همکاری مسئولین این منطقه است.

وی افزود: آسیب‌ها در این منطقه بسیار زیاد است در حالی که شرکت‌های بزرگ پتروشیمی در مجاورت شهر چمران قرار دارند و با این پتانسیل‌ها نبایستی مشکل اقتصادی و بیکاری در منطقه وجود داشته باشد.

در ادامه این نشست  تعدادی از شهروندان شهرک شهید چمران در حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به بیان نکات و مشکلات  منطقه پرداختند و تاکید کردند مردم این منطقه هیچ مشکلی با نظام ندارند و چنانچه از لحاظ معیشتی و اشتغال تامین شوند هیچگونه گلایه و اعتراضی نخواهند داشت.

شهرک شهید چمران ماهشهر یکی از شهرکهای پر جمعیت این شهرستان است که در ناآرامیهای سال قبل، دشمنان انقلاب سعی کردند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند اما با هوشیاری مردم این توطئه ها خنثی و مردم  به ضد انقلاب و تحریکات آنان "نه" گفتند.

برچسب‌ها محمد قمی بندر ماهشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد قمی بندر ماهشهر محمد قمی بندر ماهشهر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم