Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مینو رفیعی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور بعد از شیوع کرونا برای انجام غربالگری و برنامه‌های پیشگیری از معلولیت این سازمان به طور جداگانه پروتکل‌هایی تهیه کرده است، گفت: پروتکل غربالگری شنوایی کودکان از دو هفته پیش تهیه و فرایند آن مجددا آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه غربالگری شنوایی کودکان بعد از تولد و در بیمارستان انجام می‌شود، توضیح داد: بعد از شیوع کرونا و شرایط خاص بیمارستان‌های کشور انجام این غربالگری برای مدتی متوقف شد، اما بعد از تهیه پروتکل غربالگری در شرایط ویژه و ابلاغ آن به استان‌ها، انجام این فرایند مجددا شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این فرایند در شرایط موجود به شکل پیچیده‌تر، اما ایمن‌تر انجام می‌شود تا مشکلی برای نوزادان ایجاد نشود.
بیشتر بخوانید: بررسی وضعیت سلامت از روی جرم گوشتان وجود ۲۰ هزار مدرسه مروج سلامت در کشور/ آغاز غربالگری سلامت دانش‌آموزان
وی با بیان اینکه برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی ویژه کودکان نیز هرساله در آبان ماه انجام می‌شد، تصریح کرد: به دنبال هشدار وزارت بهداشت در خصوص احتمال شدت یافتن شیوع کرونا در نیمه دوم امسال، تقویم اجرایی این برنامه به طور کلی تغییر کرده و به تیرماه منتقل شد به این ترتیب غربالگری مذکور براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۵ تیرماه آغاز و جزئیات آن نیز به زودی اطلاع رسانی می‌شود. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شنوایی سنجی تنبلی چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

حسام الدین آشنا و محمد جواد آذری جهرمی، اعضای کابینه دولت روحانی به فعالیت مجدد گشت ارشاد واکنش نشان دادند.

آشنا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: گشت را ارشاد کردند؟

همچنین آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!

سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»

حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارش‌های متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.

دیگر خبرها

  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد