Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا رییسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: پیک دوم بیماری کرونا در صورتی وجود خواهد داشت که مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

او افزود: پیش بینی ما این است که استان‌هایی که پیک اصلی را عبور کردند اگر موج دومی باشد، نتیجه‌ی رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییسی بابیان اینکه بازگشایی هابرای رونق کسب وکار صورت گرفت، تصریح کرد:درکسب وکار‌ها حتما بایستی فاصله گذاری‌ها رعایت شود.

معاون وزیر بهداشت باردیگربر استفاده از ماسک تاکیدکرد وگفت: مردم باید درتجمع‌ها و مکان‌های عمومی از ماسک استفاده کنند و اگر این مهم محقق شود پیک آنچنانی نخواهیم داشت و اگر اصول بهداشتی رعایت نشود قطعا بیماری شیوع پیدا می‌کند.

او درادامه گفت: قطعا مداس از اول مهر ماه بازگشایی خواهند شد و این باز گشایی براساس دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

رییسی گفت: البته باید زیرساخت‌های الکترونیکی لازم برای آموزش‌های از راه دور در کشور پیش بینی شود که در صورت نیاز به تعطیلی مجدد مدارس از این زیر ساخت‌ها استفاده کنیم.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: ویروس کرونا ضعیف نشده، همچنان وجود دارد و ما باید با زندگی با این ویروس را ادامه دهیم.

 رییسی برای شرکت در مراسم اجرای طرح کشوری هر خانه یک پایگاه سلامت به سمنان سفر کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار بیماری کرونا رونق کسب و کار رعایت اصول بهداشتی دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: خرید طلای دست دوم به دلیل نداشتن کد استاندارد امن نیست و به تولیدکنندگان این صنف نیز آسیب وارد کرده است.

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: در چند سال گذشته در میان جوانان کشور و حتی دنیا تمایل به سمت خرید بدلیجاتی مانند نقره و حتی استیل بیشتر شده است. اما این خرید سرمایه‌گذاری به حساب نمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه خرید طلا در گذشته به عنوان پشتوانه امن خانواده به حساب می‌آمد خاطر نشان کرد: علاوه بر ارزش و نقدشوندگی بالای طلا، این فلز ارزشمند در دراز مدت ارزش افزوده دارد؛ اما فروش طلای دست دوم تخلف است و باعث آسیب به چرخه تولید طلا شده است.

بذرافشان به مردم توصیه کرد تا از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند و گفت: مردم می‌توانند با توجه به تنوع اجرتی که در صنعت طلا هست، با حداقل اجرت مصنوعات طلای نو با کد استاندارد خریداری کنند. طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست.

وی تاکید کرد: رویکرد مردم باید تغییر کند و مصنوعات نو خریداری کنند؛ با این شیوه بخش تولید که دچار آسیب‌های اقتصادی و مالی شده تقویت می‌شود و امنیت سرمایه‌ مردم نیز حفظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان خواهیم بود
  • امیرعبداللهیان: در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان خواهیم بود
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب