Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:51:14 GMT

واکنش شهرداری گوراب زرمیخ به انتشار تصاویر سگ کشی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۵۷۳

واکنش شهرداری گوراب زرمیخ به انتشار تصاویر سگ کشی

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای گذشته انتشار فیلمی از دفن چند قلاده سگ توسط کارگران شهرداری گوراب زرمیخ از توابع شهرستان صومعه سرا در فضای مجازی دوستداران حیوانات به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه در این زمینه شدند.

در همین راستا شهردار گوراب زرمیخ در گفتگویی در این رابطه با اشاره به حمله چند قلاده سگ ولگرد به اهالی منطقه گوراب زرمیخ و زخمی شدند دو نفر، اظهار کرد: تعدادی از ساکنان شهر گوراب زرمیخ خواستار رسیدگی و پیگیری شهرداری این شهر نسبت به این موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا فرج زاده با بیان اینکه در همین راستا با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست، دامپزشکی و فرمانداری صومعه سرا، مقرر شد این سگ‌ها زنده گیری شوند، افزود: پس از زنده گیری چهار قلاده سگ بیمار که دو قلاده به دلیل تصادف با خودرو مجروح و بد حال بودند با تزریق دارویی مجاز به صورت تدریجی و بدون درد معدوم سازی شدند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته دو نفر شهروند گوراب زرمیخی بر اثر حمله سگ‌های ولگرد زخمی و راهی بیمارستان شدند.

کد خبر 4939102

منبع: مهر

کلیدواژه: حیوان آزاری صومعه سرا حمایت از حیوانات ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند یاسوج ستاد مقابله با کرونا گوراب زرمیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری بندهای سنگی و ملاتی و گوراب ها در سیرجان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان گفت:درپی بارش های دو روز اخیرکه در مناطق کوهستانی بیش از 50 میلیمتر بارندگی ثبت شده ، این بارندگی باعث ذخیره بیش از ۳۰۰ هزار متر مکعب آب در پشت بندها و گوراب های این شهرستان شده است
مهران میرشاهی افزود : در مناطق چهار گنبد ، گدار خانه سرخ و بخش گلستان که طرح های آبخیزداری شامل بندهای سنگی و ملاتی و گوراب به وسعت 50 هکتار و اعتبار 7 میلیارد ریال در بهمن پارسال افتاح شد به طور کامل  آبگیری شدندو بارش مناسب باران باعث آبگیری هلالی ها در طرح های جنگل کاری نیز شده است.
 وی : با اشاره به سیلابی شدن  بیشتر رودخانه ها در سیرجان افزود: با اطلاع رسانی های انجام گرفته و نیز نظارت و کنترل شبانه روزی برروی سازه های آبخیزداری های از حوادث احتمالی و خسارت به دامداران جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • آبگیری بندهای سنگی و ملاتی و گوراب ها در سیرجان
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • واکنش سپاه پاسداران به ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران به اسرائیل
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • واکنش سردار حق‌طلب به تهدید اسرائیل: تجدیدنظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل است
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی