Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@01:44:31 GMT

آتش‌سوزی در سرای دخان بازار زنجان مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۵۷۸

آتش‌سوزی در سرای دخان بازار زنجان مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن پناهی، دوشنبه دوازدهم خرداد افزود: روز گذشته ۱۱ خرداد تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر مشاهده دود غلیظ در یکی از مغازه‌های سرای دخان، بلافاصله اکیپ اطفای حریق از ایستگاه چهار واقع در دباغ‌ها به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: با توجه به گستردگی حریق، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی نسبت به اعزام ۲ تیم کمکی اطفای حریق از ایستگاه یک مرکزی و ایستگاه بازار، اقدام کرد تا از گسترش و سرایت آتش به مغازه‌های اطراف و منازل مسکونی، جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در ساخت مغازه‌های اطراف انبار از سازه‌های چوبی استفاده شده بود بنابراین احتمال سرایت سریع حریق بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه وقتی مغازه‌ها و واحدهای مسکونی مجاور انبار را در معرض تهدید و خطر دیدند بلافاصله عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و مانع از سرایت و گسترش آتش شدند.

جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: اطفا و مهار حریق این انبار انباشته از ذغال از سوی آتش‌نشانان به مدت ۲ ساعت طول کشید اما بخشی از ذغال ها از بین رفت.

پناهی افزود: علت این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی زنجان در دست تحقیق و بررسی بوده و میزان خسارت وارده به این انبار نیز هنوز برآورد نشده است.

سرای دخان در بافت قدیمی جنوب شهر زنجان واقع در خیابان مسگرها، واقع است.

کد خبر 516981 برچسب‌ها آتش‌ نشانی استان زنجان حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی استان زنجان حوادث آتش سوزی آتش نشانی مغازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم