Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@06:09:14 GMT

نیکی کریمی: برای بازیگر شدن سختی نکشیدم !

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۶۲۸

نیکی کریمی: برای بازیگر شدن سختی نکشیدم !

نیکی کریمی در روزنامه اعتماد نوشت: فیلم عروس برای من تصویر گنگ و شاداب تابستانی گرم و دلنشین از نوزده سالگی است که مقدمه ورودم به دنیای بازیگری شد. برخلاف عده‌ای، من برای بازیگر شدن سختی زیادی متحمل نشدم و دوره‌های طولانی بازیگری را نگذراندم. می‌توانم راحت بگویم خوش شانس بودم و سینما که وابسته به ادبیات، علاقه ازلی و ابدی من است، خیلی اتفاقی در مسیرم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجایی که پدر و مادرم مشوق من در این زمینه بودند همین کار را برای من راحت می‌کرد.

‎بازی در فیلم عروس پر از خاطرات شیرین و به یادماندنی، اما سخت است. برای ضبط صحنه‌های این فیلم سه ماه در لوکیشن‌های متفاوت و پیچ در پیچ و صعب‌العبور جاده‌ها کار می‌کردیم؛ از محلی که در آن مستقر بودیم تا شمال و جاده هراز و جاده چالوس سه ماه مداوم در رفت و آمد بودیم، اما سختی کار به خاطر حال و هوای فیلم چندان آزاردهنده نبود، چون یک انرژی مثبت مثال زدنی در طول فیلمبرداری و حتی تا پایان اکران جریان داشت که این فیلم را به خاطره‌ای شیرین بدل کرد.

‎بعد از بازی در عروس پیشنهاد‌های زیادی داشتم که نپذیرفتم. شاید اگر هر بازیگر دیگری در سن نوزده سالگی نقش عروس را بازی می‌کرد و در همان سال فیلمش جنجالی و پرفروش می‌شد، نمی‌توانست در این حرفه دوام بیاورد، اما من مراقب بودم و آگاهانه و محتاط در مسیری که انتخاب کرده بودم قدم بر می‌داشتم و می‌دانستم که می‌خواهم در سینما بمانم، اما درست آن زمانی که فیلم عروس ساخته شد، فیلم‌ها بیشتر جنگی و حادثه‌ای بودند و عروس در این میان طراوتی داشت که مخاطب را به خود جذب می‌کرد.

تازگی موضوع این فیلم و داستان عاشقانه‌اش و لحن منحصربه‌فردش به دل تماشاگران می‌نشست. با اینکه فیلم‌های خوبی در آن سال‌ها ساخته شد - از جمله پرده آخر واروژ کریم مسیحی یا فیلم‌های عباس کیارستمی - عروس در ژانر خودش با تم عاشقانه‌ای که داشت، به یاد ماندنی شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نیکی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی با استقرار الگوی پایدار جوی در منطقه، تا اواخر هفته جاری، جوی آرام و بدون بارندگی در سطح استان حاکم خواهد شد.

مهدی کریمی افزود: از لحاظ دمایی از امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه روند افزایش تدریجی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

کریمی، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اظهارکرد: در شبانه روز گذشته پلدشت با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و چالدران با یک درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود.

دیگر خبرها

  • دلیل دفاع آوینی از فیلم «عروس»/«مریم مقدس» بازار ترکیه را فتح کرد
  • اوزونیدیس: در تیم من، قرار گرفتن بین 11 نفر اصلی کار بسیار سختی است / فیلم
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی
  • نیکی مظفری و بهنام شرفی در «مرگ با طعم نسکافه» همبازی شدند
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»