Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@10:48:13 GMT

پلمپ بیش از۳۰۰ واحد صنفی و تجاری در میناب

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۷۰۴

پلمپ بیش از۳۰۰ واحد صنفی و تجاری در میناب

فرماندار ویژه میناب از پلمپ بیش از ۳۰۰ واحد صنفی و تجاری از ابتدای شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد احمدی فرماندار ویژه میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: تعطیلی و پلمپ یک ماه واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کوید ۱۹ در شهرستان میناب کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  از ابتدای شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تا کنون بیش از ۳۰۰ واحد صنفی و تجاری به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان پلمپ شده اند.

احمدی ادامه داد: این واحد های صنفی پلمپ شده شامل عمده فروشی، آرایشگاه مردانه، فروشگاه آرایشی بهداشتی، سوپرمارکت، یک الکترونیکی، ارزانسرای پوشاک، فروش ظروف یکبارمصرف، ابزارالاتی، کفاشی، دفتر فنی و مهندسی، نانوایی،  آرایشگاه زنانه،مرکز تجاری،پاساژ بوده است.

فرماندار ویژه میناب اضافه کرد: در بازدید بازرسین بهداشت  از واحد های صنفی در شامگاه روز یکشنبه تعداد ۲۷ واحد به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی کوید ۱۹ در سطح شهرستان میناب پلمپ شدند.

فرماندار ویژه میناب گفت: همچنین در بازدید بازرسین سلامت محیط و کار شهرستان میناب از بخش توکهور_هشتبندی  نیز تعداد۵ واحد صنفی شامل سوپرمارکت ، نانوایی و آرایشگاه زنانه در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی با هماهنگی و همکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمپ گردید.

به گفته محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب پیش از این از زمان اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی دو مجتمع تجاری و ۳۰۰ واحد صنفی و دو پاساژ در میناب به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی در پلمپ شدند.

وی افزود: همه صاحبان مشاغل باید اصول فاصله گزاری اجتماعی را رعایت کنند و پیش از بازگشایی در سامانه سلامت نام نویسی کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: صرفاً اخذ کد رهگیری به منظور فعالیت در راستای حفظ و سلامت مدیران و شهروندان کفایت نمی‌کند، بلکه انتظار می‌رود مدیران و مالکین تمامی صنوف قبل از اخذ کد رهگیری از سامانه وزارت بهداشت، پروتکل مربوطه را دریافت و به دقت مطالعه کرده و در حین فعالیت نسبت به اجرایی شدن پروتکل‌ها در محل کار خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار ویژه میناب فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی دلیل عدم رعایت شهرستان میناب واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه، یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارایه خدمات از قبیل حجامت، گچ گیری، ختنه، فصد و. در شهر سرایان توسط کارشناسان نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.


دکتر جمشید مشایخی جم افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات طب سنتی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز پلمب شد.

وی گفت: همشهریان برای انجام خدمات طب سنتی در مؤسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • نام نویسی ۱۸ هزار مینابی در طرح نهضت ملی مسکن
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد