Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم"، مذاکرات محرمانه‌ای بین رژیم صهیونیستی و عربستان با میانجیگری آمریکا در جریان است.

این روزنامه افزود: هدف از مذاکرات این است که عربستان جایگاهی برای خود در حرم قدسی به زیان ترکیه کسب کند.

به نوشته "اسرائیل الیوم، اردن با مذاکرات یاد شده برای تحقق این هدف موافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه صهیونیستی فاش کرد: تماس‌های محرمانه بین اسرائیل و عربستان از ماه دسامبر گذشته در جریان بوده است.

این روزنامه به نقل از دیپلمات‌های بلندپایه سعودی نوشت: تماس‌های عربستان و اسرائیل حساس و سری است و در سایه ابهام و بایکوت خبری انجام می‌شود.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، تماس‌ها بواسطه یک تیم از دیپلمات‌ها و مراجع امنیتی بلندپایه "اسرائیلی" و آمریکایی و سعودی درجریان است.

دیپلمات‌های سعودی در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم" گفتند که این مذاکرات بخشی از تماس‌ها برای پیشبرد طرح معامله قرن است.

        

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: روزنامه صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل

 

به گزارش تابناک، وزارت خارجه عربستان این اقدام را «نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه و گسترش آشکار شهرک‌سازی‌ خودسرانه توسط رژیم اشغالگر» ارزیابی کرد.

طبق گزارش شبکه العربیه، در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است: تداوم نقض قواعد حقوق بین‌الملل و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل بدون بازدارندگی، اعتبار نظام بین‌المللی و شانس صلح عادلانه و پایدار مبتنی بر راه‌حل «۲ دولتی» را تضعیف می‌کند.

این وزارتخانه در ادامه خواستار توقف فوری تجاوزات سیستماتیک شهرک‌نشینان صهیونیست و بازگرداندن اراضی مصادره شده فلسطینی‌ها توسط جامعه بین المللی شد.

رژیم صهیونیستی جمعه از مصادره هشت هزار دونوم (۸۰۰ هکتار) زمین در غور اردن خبر داد. اقدامی که فعالان ضد شهرک‌سازی آن را بزرگترین اقدام در اراضی اشغالی فلسطین در دهه‌های اخیر توصیف کردند.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی و یکی از مدافعان و حامیان برجسته شهرک‌سازی در این باره گفت: «این گام بزرگ و مهم دیگری برای شهرک‌سازی در غور اردن ، کرانه باختری و قدس است.»

 

همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • وال‌استریت‌ژورنال: پیروزی اسرائیل بر حماس دور از دسترس است
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه است
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند