Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  مهران قربانی در جریان بازدید از پایانه  و اسکله بندر امام خمینی(ره)  گفت: رانندگان متناسب با سرمایه ای که گذاشته اند  نسبت به انتخاب بار از طریق گزینه های مختلف و حمل آن اقدام  می کنند.  وی با بیان اینکه دغدغه کشور حمل کالای اساسی است، گفت:در حال حاضر حدود یک میلیون تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) آماده حمل به سایر نقاط کشور است و رانندگان علی رغم وجود گزینه های مختلف برای حمل بار، کالای اساسی را برای حمل انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی افزود: بار می تواند کالای اساسی، تره بار، چغندر قند و یا گندم باشد اما در این زمینه آنچه اهمیت دارد فراهم کردن  مطلوبیت و رضایت مندی برای رانندگان است  تا انگیزه برای حمل کالا را داشته باشند. معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هدف بازدید خود از بندر امام  را کنترل مراحل اعلام بار تا اعلام بارگیری مطرح کرد و با بیان اینکه رانندگان از حمل کالای موجود در خوزستان به سایر مناطق کشور استقبال خوبی کرده اند ، از رانندگان سایر استان ها نیز دعوت کرد  تا به خوزستان بیایند و در حمل کالا از این استان به دیگر‌ مناطق کمک کنند. وی ادامه داد: برخی از رانندگان در مراحل بارگیری در بندرامام از شرکت هایی که وظیفه بارگیری دارند، گلایه هایی را عنوان کرده اند‌ و در این زمینه امیدواریم با پیگیری هایی که از سوی مسئولان انجام می شود،این گلایه ها نیز برطرف شود. قربانی افزود: آمار حمل کالای اساسی از بنادر کشور تا روز گذشته ٤ میلیون و800تن  بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٣ درصد رشد را نشان می دهدو تعداد سفر کالاهای اساسی از بنادر کشور را ١٩٠ هزار سفر کامیونبوده که این میزان  نسبت به سال قبل رشد  ١٣ درصدی را نشان می دهد معاون حمل و نقل  ‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیشترین سهم جابجایی کالاهای اساسی را مربوط به  بندر امام خمینی  با ٥٦ درصد اعلام کرد. 

قربانی در پایان با اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری تصریح کرد طی هفته اخیر شاهد استقبال چشمگیری از متقاضیان طرح توسازی ناوگان بودیم و تداوم این روند چشم انداز خوبی را پیش رو  خواهیم داشت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بندر امام خمینی کالای اساسی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور

 صفری تعداد مسافران جابجا شده راه‌آهن شمال‌غرب کشور را ۷۴۶ هزار و ۵۴۷ نفر در سال قبل و ۶۵۰ هزار و ۸۶۰ نفر در سال ۱۴۰۱ ذکر کرد که بر این اساس تعداد مسافر جابجا شده در محدوده این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشت.

 وی افزود: میزان نفر کیلومتر در سال قبل ۳۴۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و در سال قبل از آن ۲۸۶ میلیون و ۶۰۱ هزار بود که مقایسه‌ها حاکی از رشد ۲۰ درصدی نفر کیلومتر در سال ۱۴۰۲ بود.
 

صفری خاطرنشان کرد: روزانه ۲۲ رام قطار در حوزه استحفاظی این اداره کل تردد و مسافران را به مقاصد مختلف کشور جابجا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور