Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:14:16 GMT

موسسه «حرف آخر» چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۷۶۳

موسسه «حرف آخر» چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چند سالی است نام‌های مختلفی از مؤسسات کنکور به گوش می‌رسد که بزرگترین هدف آنها آمادگی و قبولی در کنکور است. حرف آخر یکی از این موسسه‌ها است که با یک دهه فعالیت شبانه روزی در راستای ارتقای علمی دانش آموزان و آمادگی برای کنکور فعالیت می‌کند. مؤسسه «حرف آخر» با برنامه ریزی منحصر به فرد برای مقاطع مختلف، آنها را برای کنکور آماده می‌کند و برنامه ریزی براساس شرایط دانش آموزان و در نظر گرفتن زمان و میزان آمادگی برای کنکور از اهداف این مؤسسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حرف آخر» با کمک کتب کمک آموزشی خاص و معلمان کار آزموده کتاب‌های درسی را با استفاده از انیمیشن و یا روش‌های حل تمرین ساده به دانش آموزان ارائه می‌دهد. همچنین «حرف آخر» با نام مجموعه‌های آموزشی برای سال‌های مختلف آموزشی شناخته می‌شود. با این حال باید گفت انتخاب مؤسسه‌ای مناسب برای آمادگی کنکور بسیار مهم است، زیرا علاوه بر برآورده شدن هدف اصلی که قبولی در کنکور است هزینه‌های پرداخت شده نیز از اهمیت برخوردار است و فرد با انتخاب این مؤسسه و پرداخت هزینه مناسب می‌تواند بهترین پکیج‌های آموزشی را با روشی مدرن به دست بیاورد.

تفاوت عمده حرف آخر با دیگر منابع کنکور

نحوه آموزش کتاب‌های آموزشی در این مؤسسه کاملاً متفاوت است و وجه تمایز آن با سایر مؤسسات آموزشی است. به طور نمونه استفاده از تکنیک‌هایی که نیمکره راست را فعال می‌کند در این مجموعه رایج است و به دانش آموزان استفاده از نیمکره راست مغز نیز آموزش داده می‌شود. همچنین با کمک انیمیشن، مفاهیم سخت و پیچیده به داوطلبان کنکور آموزش داده می‌شود و با این روش مطلب فراموش نمی‌شود. در بسیاری از مؤسسات کنکور روش‌هایی مانند حفظ کردن دروس و فرمول‌ها وجود دارد که پس از مدت کوتاهی بخش مهمی از آنها به دلیل عدم تکرار از حافظه پاک خواهد شد اما در این مؤسسه این روش تغییر کرده و از نیمکره راست مغز برای محفوظ ماندن اطلاعات استفاده می‌شود. با کمک تصاویر و ثبت آنها در سمت راست مغز مطالب در مغز باقی خواهد ماند و به خاطرسپاری مطالب درسی و علمی ساده خواهد شد. این تصاویر شکل گرفته در نیمکره راست مغز مربوط به هر درس با کمک فصل بندی و الگویی که به صورت کلی برای همه دروس در نظر گرفته می‌شود به هم مربوط می‌گردد. از وجوه تمایز «حرف آخر» با دیگر مؤسسات کنکور آموزش روش‌های کلی حل مسئله است که برای حل بسیاری از مسائل قابل استفاده است و با آموزش آن روش‌های حل مسائل به حافظه بلند مدت می‌رود و دیگر نیازی به تکرار مجدد این روش‌ها در طول چندین سال نیست و مطالب آموزش داده شده برای استفاده از کنکور در حافظه بلند مدت قابل دسترسی است.

خدمات «حرف آخر» به داوطلبان کنکور

«حرف آخر» برای انواع رشته‌های تحصیلی دارای پکیج‌های متنوعی است. در صورتی که داوطلب کنکور باشید می‌توانید دروس مورد نیاز برای کنکور را در قالب پکیج‌های آماده شده تهیه کنید و بهترین آزمون‌های طبقه بندی شده با توجه به پکیج‌های ارائه شده و سوالات آزمون‌های سراسری در این مجموعه قابل دسترسی است. این مؤسسه کتاب‌هایی را درباره علم زیست شناسی منتشر کرده که برای تهیه آنها می‌توان از طریق سایت حرف آخر اقدام به خرید کرد. همچنین آزمون‌ها و پروژه ۶۰۴۰ از دیگر مواردی است که می‌توان به آن دسترسی داشت. پروژه ۶۰۴۰ نیز در قالب پکیج به داوطلبان عرضه شده و شامل ترکیبی از ارائه مفاهیم و سوالات و ۲۰ آزمون جامع است و با گذراندن این دوره می‌توان اطمینان داشت که در دروس مختلف تسلط کافی به دست بیاورید و در کنکور شرکت کنید. مؤسسه حرف آخر استانداردهای لازم برای آموزش در قالب تولید محتوا را رعایت و از بهترین امکانات برای ارائه مفاهیم درسی استفاده کرده است، به همین دلیل نتایج به دست آمده نشان از آمار بالای قبولی افرادی دارد که از محصولات حرف آخر استفاده کرده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت https://harfeakhar.com مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4939032

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور موسسات کنکور نفرات برتر کنکور ایران کیش لوازم خانگی جزیره کیش تبلیغات استارت آپ اسنپ فولاد زبان ترکی بانک گردشگری جاذبه گردشگری بورس شرکت آسیاتک درب ضد سرقت نیمکره راست دانش آموزان برای کنکور راست مغز حرف آخر روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"

جعفر محمدی؛ سردبیر عصر ایران - سال هاست که خیریه مهر امام هادی(ع) یا همان "ماه" را می شناسم؛ موسسه ای که 1900 کودک یتیم را سرپرستی می کند.

آنچه این موسسه را برایم دوست داشتنی تر کرده، نوع نگاهی است که در آن به مساله ایتام و فقرا وجود دارد. اگر در بسیاری از موسسات برای جلب کمک ها از تصاویر ترحم آمیز ایتام و فقرا استفاده می شود در مهر امام هادی (ع) شان و شخصیت آنها مورد احترام ویژه است بدان گونه که اگر کسی کودک یتیم و فقیری را تحت پوشش قرار می دهد، این حس را دارد که منتفع اصلی این حمایتگری خود اوست که سعادت یافته است یتیم و مستمندی را حمایت کند.

این که موسسه ای فقط به فکر آب و نان مستمندان تحت پوشش نباشد و به توانمندسازی محترمانه آنها همت بگمارد و حتی کمک های مالی را نیز با حفظ شخصیت انسانی شان به آنها برساند، ویژگی ارجمندی است که مرا به این خیریه، بسیار علاقه مند کرده است.

تصویر از سایت موسسه

به طور کلی، آنچه را درباره این موسسه دریافته ام در چند بند خلاصه می کنم:

۱-  قریب به 2000 کودک تحت حمایت که در شهرستان های قم، قلعه گنج، بشاگرد، رودبار جنوب، تهران و مشهد هستند.

۲- علاوه بر کودکان ایرانی، تمرکز ویژه ای روی کودکان افغان دارند. 90درصد این کودکان از ایتام و بیست در صد آنها غیر ایتامند.

۳- موسسه به هیچ نهاد یا جریانی، وابستگی ندارد.

۴- فعالیت ها شفاف است و شرح هزینه های مبالغ هر فرد برایش به شکل مستند ارایه می شود.

۵- عمده حمایت ها معیشتی است ولی در حوزه هایی همچون ایجاد اشتغال، درمان، تهیه جهیزیه و ... نیز فعال هست.

۶- در بخش اشتغال، موسسه به عنوان یک تسهیل گر عمل می کند؛ بدین صورت که زمینه ایجاد اشتغالی که فرد در آن صاحب مهارت و ابتکار باشد را ایجاد کرده و از این که مددجو صرفاً به کارگری بپردازد، دوری می کند.

۷- در این عرصه تا کنون دو جریان شغلی ایجاد شده: اول آموزش فریلنسینگ در فضای مجازی و ایجاد یک شرکت برای بچه ها، دوم اهدای بز جهت پرورش به خانواده ها.

۸- موسسه در بخش آموزش این کودکان نیز فعالیت دارد که معطوف به تقویت هوش هیجانی و ارتباطات اجتماعی بچه هاست.

  دفتر موسسه در قم است و افراد می توانند از روش های زیر با موسسه در ارتباط باشند و یا کمک نمایند:

وبسایت: www.imamhadi.com

آدرس: قم، خیابان صفاییه، کوچه ۲۳ پلاک ۹/۱۰

شماره تلفن:
۰۲۵۳۷۷۴۰۷۸۹

شماره پیامک: ۵۰۰۰۲۳۰۰

اطلاعات حساب:

شماره حساب: ۳۴/ ۳۴۴۹ ۳۴۴۹ بانک ملت - بنام موسسه خيريه مهر امام هادي (عليه السلام)
شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۱۰۰۲
شبا: IR۷۹ ۰۱۲۰ ۰۲۰۰ ۰۰۰۰ ۳۴۴۹ ۳۴۴۹ ۳۴

راستی اگر خواستید کودک یتیمی را تحت تکفل خودتان دربیاورید از طریق لینک زیر اقدام کنید .

https://imamhadi.com/register

همچنین برای تماس با مدیر موسسه  از شماره تلفن 09121510429 استفاده کنید.
تن تان سالم و شادی و آرامش نصیب تان.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کاری متفاوت و زیبا از یک خیریه که می خواهد نگاه جامعه به "یتیم" را اصلاح کند (+انیمیشن به کارگردانی بهرام عظیمی) با ماهانه 100 هزار تومان یک یتیم را تحت حمایت خود قرار دهید

دیگر خبرها

  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • برنامه های مؤسسه فرهنگی مذهبی دارالزهراء(س) برای شب های قدر
  • شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • این احتمال که بدون اطلاع حجت الاسلام صدیقی ، فعالیتهای غیرقانونی کرده باشند ضعیف است/ موسسه خانواده صدیقی غیرانتفاعی است اما در آن فعالیت تجاری شده
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم