Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:41:15 GMT

ویژگی‌های تازه‌ترین گوشی پرچمدار ویوو افشا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۸۱۹

ویژگی‌های تازه‌ترین گوشی پرچمدار ویوو افشا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا، ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ کوالکوم است و دقت دوربین اصلی آن به ۵۰ مگاپیکسل می‌رسد. نمایشگر OLED ۶.۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، هشت گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۳۱۵ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی از ویژگی‌های گوشی یادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت این گوشی احتمالاً در حدود ۶۰۰ دلار خواهد بود.

ویوو همچنین فردا از گوشی ویوو ایکس ۵۰ پرو رونمایی می‌کند. گوشی یادشده که دارای قابلیت نصب دو سیم کارت است، تنها با شبکه‌های نسل چهارم سازگاری دارد و مجهز به باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری است.

این گوشی دارای هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و امکان نصب کارت حافظه بر روی آن وجود ندارد. پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس با توان پردازش ۲.۹۶ گیگاهرتزی از جمله دیگر امکانات این گوشی است.

دقت نمایشگر ۶.۵ اینچی این گوشی به ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل می‌رسد و پردازنده گرافیکی آن Adreno ۶۴۰ است. دقت دوربین پشتی این گوشی به ۶۴ مگاپیکسل و دقت دوربین سلفی آن به ۳۲ مگاپیکسل می‌رسد. گوشی یادشده قادر به ضبط تصاویر ویدئویی ۴K با دقت ۳۰ فریم در ثانیه است.

کد خبر 4939114

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند تلفن همراه سخت افزار ویروس کرونا فناوری نانو نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی فناوری فضایی تولید کووید 19 صندوق نوآوری و شکوفایی فیس بوک موبایل جایزه مصطفی ص واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

مریم گلی ازجمله گیاهان دارویی است که سرشار از ویتامین و مواد معدنی بوده و دم کرده آن می‌تواند اثرات بسیار مفیدی بر بدن ایجاد کند.

این گیاه معجزه‌گر مسائل روحی را بالانس، حافظه را تأمین و تفکر خوشایند در انسان ایجاد می‌کند.

به گزارش سرگرمی روز، اینکه گاهی افکار به سمت منفی می‌روند، احتمالا یک ماده سمی در بدن زیاد شده و سودا در مغز بالا رفته است، گیاه مریم گلی، تفکر خوشایند ایجاد کرده، حافظه را زیاد و قند خون را پایین می‌آورد، خواب را تنظیم و خطر بروز تشنج را هم کم می‌کند.

برای درست کردن دمنوش مریم‌گلی یک قاشق غذاخوری گیاه مریم گلی را در یک لیوان آب جوش به مدت ۱۵ دقیقه دم کرده، بعد از صاف کردن میل کنید و از اثرات مفید آن بهره‌مند شوید.

فواید مریم گلی

خواص و فواید شگفت‌انگیر این گیاه خیلی زیاد است. در ادامه قصد داریم آن‌ها را توضیح دهیم.

ضد پیری

این گیاه به دلیل سرشار بودن از ویتامین A و کلسیم، می‌تواند روزانه پوست را ترمیم کند. بنابراین مصرف این گیاه دارویی می‌تواند بروز چین و چروک در صورت را به تاخیر بیاندازد و مقدار آن را به حداقل برساند.

تونر پوست چرب

مریم گلی می‌تواند با قابلیت تنظیم تولید چربی به‌ عنوان یک تونر عالی برای پوست عمل کند.

رفع مشکلات ریزش مو

مریم گلی به دلیل داشتن بتا سیتواسترول در درمان کچلی مردان موثر است و از آن در ساخت ماسک‌های مو استفاده می‌کنند.

داشتن موهایی صاف و براق

استفاده از مریم گلی به معنای داشتن صاف و براق است. ماسک‌های مویی که داخل آن‌ها از این گیاه استفاده شده است، می‌توانند برای درمان شوره سر نیز مفید باشند.

رشد مو

در حقیقت ترکیب مریم گلی و رزماری در تقویت رشد مو و ضخیم‌تر کردن تارها بسیار موثر است. اگر ماسک مو حاوی آن‌ها را دو بار در هفته استفاده کنید، رشد موهایتان را تقویت خواهد کرد.

تیره کردن رنگ موها

اگر موهایتان کمی سفید شده است، اصلا نگران نباشید چرا که مریم گلی می‌تواند در تغییر رنگ موهای خاکستری به تیره موثر است و همچنین می‌توانید موهای درخشنده‌تری داشته باشید.

خاصیت ضد التهابی

مریم گلی قابلیت ضد التهابی بی‌نظیری دارد. این گیاه می‌تواند برای درمان ورم مخاط گلو و دهان نیز استفاده شود.

رفع تعرق بیش از حد

محلول برگ این گیاه می‌تواند به کاهش عرق تا بیشتر از ۵۰ درصد کمک کند و بوی بد بدن را نیز از بین ببرد.

مشکل سوء هاضمه

مریم گلی می‌تواند برای درمان انواع مشکلات مربوط سو هاضمه موثر باشد. این گیاه دارویی در واقع ماده‌ای محرک است که ضعف کار دستگاه گوارش را جبران می‌کند.

گلو درد

محلولی که حاوی مریم گلی باشد، می‌تواند در درمان مشکلات مربوط به التهاب‌های گلو و زخم آن موثر باشد.

سلامت دهان و دندان

اگر در ماده‌ای که برای دهان‌شویه استفاده می‌شود مریم گلی به کار رود، در درمان مشکلات مربوط به دهان و دندان موثر خواهد بود.

رفع تنگی نفس

پیشگیری از حمله‌های ناگهانی آسم از دیگر فواید درمانی مریم گلی است. در حقیقت این گیاه ضد تشنج نیز است و می‌تواند تنش عضلات را کم می‌کند.

درمان افسردگی

اگر روزانه یک فنجان چای مریم گلی بنوشید می‌توانید بر احساسات و افکارهای منفی غلبه بیشتری داشته باشید. در نتیجه نشانه‌های افسردگی نیز کمتر خواهد شد.

سلامت قلب

این گیاه یک شل کننده عروق نیز محسوب می‌شود و می‌تواند در برابر بیماری‌های مختلف قلب و عروق از شما محافظت کند.

رفع سلولیت

استفاده از روغن مریم گلی می‌تواند در افزایش گردش خون موثر باشد، در واقع گردش خون بالا به معنای سم‌زدایی بیشتر از بدن است. وقتی سم‌ها دفع شود سلولیت کمتری نیز تشکیل خواهد شد.

درمان سرفه

این گیاه قابلیت خلط ‌آور و ضد التهاب دارد و از آن می‌توان برای درمان سرفه استفاده کرد.

تسکین نشانه‌های یائسگی

دم کرده مریم گلی می‌تواند در تسکین علائم یائسگی مانند گر گرفتگی موثر باشد.

آرامش ذهن

اگر دم کرده مریم گلی را مصرف کنید، می‌توانید از اضطراب و اختلال وسواس فکری در امان باشید و به درمان و استفاده از داروهای شیمیایی نیازی پیدا نخواهید کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین  1403/ سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد
  • لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد
  • نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • تبلت گیمینگ جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟
  • این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند