Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول روزنامه پیروزی گفت: ما روزنامه هواداری بودیم و هوادارانمان مدام پیام می دادند که نام روزنامه را تغییر دهید. می گفتند نام پیروزی در یک مقطعی اسم باشگاه بوده و بعد این نام به پرسپولیس تغییر کرد.

«مهدی بگلری» مدیر مسئول روزنامه پیروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییر نام این روزنامه به «هواداران پرسپولیس» گفت: از ۶ خرداد ماه این روزنامه تغییر نام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره چرایی این تغییر نام نیز بیان داشت: ما روزنامه هواداری بودیم و هوادارانمان مدام پیام می دادند و کامنت می گذاشتند که نام روزنامه را تغییر دهید. می گفتند نام پیروزی در یک مقطعی اسم باشگاه بوده و بعد به پرسپولیس تغییر کرد و شما هم به عنوان روزنامه هواداری نام روزنامه تان را عوض کنید و ما هم درخواست تغییر نام روزنامه را به معاونت مطبوعاتی دادیم و چند ماهی طول کشید تا هیئت نظارت با درخواست ما موافقت کرد و روزنامه عنوانش «پرسپولیس» شد.

بگلری در ادامه نیز گفت: هشتاد درصد از محتوای روزنامه ما هواداری پرسپولیس است و بیست درصد باقی مانده مرتبط با ورزش های دیگر است.

وی درباره تغییر پرسنل این روزنامه نیز عنوان داشت: البته که در همه رسانه ها پرسنل در حال رفت و آمد هستند اما به لحاظ سیاست گذاری و شاکله روزنامه به همان شکل قدیم هستیم ولی خب در این بین خیلی از دوستان می آیند و می روند و ماهیت رسانه ها به این شکل است که کسی بازنشسته نمی شود.  

بگلری با بیان اینکه نام هر رسانه ای هویت آن است، ادامه داد: به قولی این تصمیم جسورانه ای بود و با هر کدام از استادهایی که در حوزه های برندینگ، مدیریت و فروش کار می کردند صحبت کردم تقریبا همگی مخالف بودند و معتقد بودند که این کار به برند ۲۳ ساله پیروزی ضربه می زند.

وی ادامه داد: آنها اعتقاد داشتند که شما ۲۳ سال تلاش کردید تا این نام را برند و معروف کردید و یک طورهایی همه  مردم نام پیروزی را مترادف با پرسپولیس می دانستند اما به هر ترتیب هر رسانه ای برای مخاطبش تولید محتوا می کند و از آنجایی که مخاطبین ما اصرار بسیاری روی این موضوع داشتند، ما هم این ریسک را کردیم.

این مدیر مسئول با اشاره به بازخوردهایی که از این تغییر اسم گرفته اند نیز گفت: البته این ریسکی که کردیم خیلی خوب جواب داد و همه از آن استقبال کردند البته تا زمانی که آمار فروش شهرستان ها به دستمان برسد زمانی طول می کشد اما در تهران تا جایی که پرس و جو کردیم میزان فروشمان به نسبت سابق تغییری نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس رسانه ها روزنامه تغییر نام نام روزنامه تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

بانک شهر در توضیحاتی درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده نماید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با برگزاری جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی‌سازی برای بررسی صلاحیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی رسماً صلاحیت فنی و مهندسی خریداران این دو باشگاه تأیید شد.

بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست

 

برهمین اساس 6 بانک شهر، تجارت، ملت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین به‌عنوان خریداران باشگاه پرسپولیس و هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی‌های زیرنظر این هلدینگ به‌عنوان خریداران باشگاه استقلال مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده‌اند.

قرار است مزایده سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود و سهام 85درصدی این دو باشگاه به خریداران واگذار شود.

بانک شهر در اطلاعیه ای به بیان توضیحاتی درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس پرداخت و اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده نماید.

در این اطلاعیه آمده است: " پیرو تصمیمات دولت محترم جهت حل مشکلات باشگاه صدرالاشاره و مذاکرات و رهنمودهای وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی و شورای محترم پول و اعتبار و بانک مرکزی ج.ا.ا و همچنین تأکیدات معاون اول محترم رئیس جمهور در خصوص واگذاری سهام باشگاه فوق الذکر به بانکها جلسه ای در تاریخ 1403.01.21 توسط شورای پول و اعتبار تشکیل و مصوب شد کنسرسیومی متشکل از بانک‌های غیر دولتی در چارچوب شرایط اعلامی با هدف کمک به باشگاه مذکور تشکیل تا به خرید سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و سرمایه گذاری در آن اقدام گردد که این کنسرسیوم متشکل از این بانک و سایر بانکهای غیر دولتی می باشد.

شایان ذکر است این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداریها به عنوان سهامدار باشگاه استفاده نماید.

بدیهی است کمافی السابق در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار افشاء می شود."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • کمک‌های جدید آمریکا بعید است که سرنوشت کی‌یف را به طور اساسی تغییر دهد
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس