Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:30:30 GMT

احتمال تولید واکسن کرونا در چین تا اواخر ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۱۱۷۲

احتمال تولید واکسن کرونا در چین تا اواخر ۲۰۲۰

منابع بهداشتی از احتمال تولید واکسن کرونا در چین تا اواخر سال جاری میلادی خبر داده‌اند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز،کمیسیون مدیریت و نظارت دارایی های دولتی چین در پستی در یک رسانه اجتماعی اعلام کرد که احتمالا یک واکسن ساخت چین درمان ویروس کرونا تا پایان سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله آزمایش بالینی دوهزار نفر واکسن تولید شده توسط موسسه محصولات بیولوژیک ووهان و موسسه محصولات بیولوژیک پکن را دریافت کردند.

طبق پست 29 می در برنامه ویچت، این واکسن احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل 2021 آماده عرضه به بازار خواهد بود.

این واکسن وارد فاز دو آزمایش بالینی شده و هر دو شرکت فعال در ساخت آن تحت نظارت گروه دارویی سینوفارم قرار دارند که وابسته به کمیسیون مدیریت و نظارت دارایی های دولتی چین است.

طبق یک مقاله خط تولید موسسه محصولات بیولوژیک پکن  ظرفیت تولید سالانه 100 تا 120 میلیون دوز را داراست.

در چین پنج واکسن ویروس کرونا در مرحله آزمایش بالینی قرار دارند اما هیچ یک از این شرکتها حاضر به اظهار نظر در این باره نشده اند.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "چین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار چین ویروس کرونا اخبار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کیشانی ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز ملی گندم و نان اظهار کرد: این استان از زمین‌های زراعی نسبتاً خوبی برخوردار است و مشکلاتی نظیر شوری خاک در این استان وجود ندارد.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: فعالیت صنایع تولیدی ادوات کشاورزی و مراکز تحقیقاتی می‌توانند حوزه تولید بذر را حمایت کنند و کشاورزان دیم کار نیز باید به لحاظ علمی و دانش فنی ارتقا پیدا کنند.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان مرکزی از سه سال گذشته، گفت: طرح‌هایی که در این قالب پیگیری می‌شود اثر بسیار مثبتی در مقاومت گیاهان به استرس‌های محیطی داشته است.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اینکه سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان مرکزی، این رقم می‌تواند به بیش از ۲ میلیون تن نیز افزایش پیدا کند.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان مرکزی اضافه کرد: نیاز بذر گندم استان در اراضی آبی ۱۰ هزار تن و در اراضی دیم ۲۰ هزار تن است و اگر حداقل ۳۰ درصد از اراضی ما سالانه به بذور گواهی شده اختصاص یابد در نتیجه حداقل سالانه ۱۰ هزار تن بذر گواهی شده آبی و دیم نیاز خواهیم داشت.

کیشانی با اشاره به اینکه اکنون حدود ۵ تا ۶ هزار تن بذر گواهی شده در استان تولید می‌شود، گفت: امسال حدود ۷۲۰۰ تن تولید بذر آبی و حدود ۴۵۰۰ تن تولید بذر دیم برنامه ریزی شده اما تا کنون سه هزار تن بذر دیم تولید شده است.

وی بیان کرد: براساس بررسی‌های میدانی عدم بارندگی مناسب در پاییز سال گذشته بخشی از دیمزارهایی که تولیدکننده بذر دیم بودند را دچار خسارت و از چرخه تولید خارج کرده است.

کیشانی افزود: در صورت عدم بارش‌های مناسب مزارع تولید بذر تحت تأثیر قرار می‌گیرند و مجبور به وارد کردن بذر از سایر استان‌ها خواهیم شد.

وی، برگزاری دوره‌های آموزشی را از برنامه‌های دیگر در راستای افزایش نفوذ بذر گواهی شده عنوان کرد.

کد خبر 6084585

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • دستاورد‌های مهم موسسه تحقیقات خاک و آب در سه محور اساسی در تولید گندم
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟
  • معرفی ۵۰ رقم گندم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم
  • تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در مرکزی
  • معرفی ۵۰ رقم گندم توسط موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور