Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست کمیسیون توسعه بین الملل کمیته ملى المپیک با حضور اعضاى جدید کمیسیون و على‌نژاد رئیس کمیسیون در محل کمیته ملى المپیک برگزار شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نخستین نشست کمیسیون توسعه بین الملل کمیته ملى المپیک  با توضیحات مهدی على‌نژاد، رئیس کمیسیون در خصوص مسائل روز بین الملل ورزش در ماه‌هاى گذشته آغاز شد و گزارشى از سوى امیر صدیقى، دبیر کمیسیون در خصوص فعالیت‌هاى گذشته و برنامه‌هاى آتى و شرایط ویژه ورزش در شرایط کرونا و پسا کرونا مطرح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست اعضاى جدید کمیسیون، فتاحیان رئیس دپارتمان بین الملل کمیته ملى المپیک، طهماسبى مدیرکل دفتر بین الملل وزارت ورزش و جوانان و زارعى رئیس اداره همکارى‌هاى فرهنگى ورزشى وزارت امورخارجه احکام عضویت در کمیسیون را دریافت کردند.

پیام تسلیت وزارت ورزش و کمیته المپیک در پی درگذشت ملی‌پوش اسکیت


پیام/

R1434/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملى المپیک بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان