Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مراسم تبیین انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری که صبح امروز دوشنبه در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد، گفت: مسئله ولایت فقیه جز ما‌هوی اسلام است.

او ادامه: ولایت پیامبر(ص) و علی ( ع) و فقها اصل تعریف جامع اسلام است و بدون تعریف ولایت، اسلام شناخته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینیان با تاکید بر اینکه شیوه انتخاب رهبری تشیّع دموکراتیک‌ترین نوع انتخاب در تاریخ سیاسی بشر بوده است، گفت: امام نه حزب و نه گروه و نه سازمان مشخصی داشت، ولی به دلیل نوع زیستن و تفکرش به عنوان رهبری بی بدیل مورد قبول ملت قرار گرفت و این شیوه نه بصورت ملکه، نه بصورت کارت الکترال و نه بصورت احزاب و گروه‌ها بلکه بصورت کشف مردم کوچه و بازار صورت گرفت و مردم او را انتخاب کردند.

حسینیان با بیان اینکه انتخاب رهبر انقلاب بهترین، منطقی ترین و دموکراتیک ترین انتخاب بود، گفت: جمعی از فقها به انتخاب مردم دور هم نشستند و رهبری را انتخاب کردند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره اصولگرایان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران اسلامی بود

حجت الاسلام علی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حمله سپاه پاسداران به سرزمین اشغالی اسرائیل به همه مردم ایران و فرزندان ولایت و رهبر تبریک می‌گویم.

وی افزود: همانگونه که رهبر فرمودند اسرائیل باید تنبیه می‌شد و ایران اسلامی با ارسال موشک اسرائیل این تنبیه را انجام داد.

حجت الاسلام خورشیدی تاکید کرد: اسرائیل باید یک گوش مالی می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و شاهد هستیم که این رژیم غاصب نفس‌های آخر خود را دارد می‌کشد و به فضل الهی به زودی نابود می‌شود.

وی عنوان کرد: عملیات وعده صادق نمایش اقتدار ایران اسلامی بود که موجب شکست رژیم صهیونیستی شد.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: اسرائیل باید بداند که با کوچک‌ترین خطایی با و پاسخ محکم‌تری از سوی فرزندان ولایت موجه خواهد شد.

کد خبر 6078690

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران اسلامی بود
  • واکنش آل‌هاشم به حمله موشکی سپاه علیه اسرائیل
  • عکسی معنادار از فرماندهان بلندپایه نظامی در کنار موشک های ایرانی /جزئیات نامه پدر موشکی ایران به رهبری
  • پست دفتر رهبری در واکنش به حمله علیه اسرائیل
  • واکنش توئیتر سایت رهبری به آغاز حملات پهپادی ایران علیه اسرائیل