Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز در شعبه ۱۲ جلسه‌ای برای بررسی اعتراضات به اعتبارنامه آقای غلامرضا تاجگردون داشتیم بنا بر آیین نامه شعب باید احراز کند که موارد اعتراض در شورای نگهبان رسیدگی نشده است.

وی افزود: با توجه به این که ما در این باره نامه‌ای به شورای نگهبان نوشتیم اما هنوز پاسخ شورا به ما ارجاع نشده بنابراین در جلسه امروز شعبه در این باره تصمیم گیری نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آیین نامه ما نیز ۵ روز مهلت داریم که در صورت اتمام این مهلت شعبه می‌تواند از هیات رئیسه درخواست مهلت مجدد کند.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هنوز فرصت قانونی ۵ روزه برای اعلام نظر شعبه درباره این اعتبارنامه باقی مانده و ظاهرا شورا نیز امروز پاسخ مکاتبه‌ ما را خواهد داد ما نیز به محض دریافت پاسخ استعلامات تشکیل جلسه می‌دهیم و در این باره اعلام نظر خواهیم کرد.

علیپور با اشاره به برجسته سازی این موضوع در فضای مجازی گفت: این روال در آیین نامه مجلس پیش بینی شده و چیزی غیر عادی نیست و هر کس موافق، مخالف و رقبایی دارد. می‌گویند فلانی مورد دارد و باید رسیدگی شود در حالی که ممکن است آن مورد قبلا در شورای نگهبان رسیدگی شده باشد. از بین ۲۷۶ منتخب هم تنها اعتبارنامه سه منتخب مورد اعتراض قرار گرفت که روال آن را طی می‌کند و باید از این فضاسازی‌ها پرهیز شود.

در همین زمینه، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نتیجه جلسه بررسی اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران» بعدازظهر امروز جمع‌بندی و اعلام خواهد شد.

گفتنی است برخی از نمایندگان در روزهای گذشته، اظهار کرده‌اند که در پی رد این اعتبارنامه، از سوی افرادی ناشناس تهدید مسلحانه شده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد