Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@10:20:37 GMT

ماجرای مفقود شدن لودر و پل عابر پیاده در شهر یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۱۴۱۷

مسئول تحقیق و تفحص شورای شهر یزد در تشریح سرنوشت لودر و پل عابر پیاده مفقود شده در بلوار جمهوری یزد گفت: پس از رایزنی و پیگیری‌های متعدد از سوی شورای شهر یزد، همان ۵۱ میلیون‌سال ۸۹ در سال ۹۷ به عنوان پول لودر پس گرفته شد.

به گزارش ایلنا، ونوس عامری اظهار داشت: موضوع مفقود شدن لودر، پیگیری و پول لودر پس گرفته شد اما متاسفانه خود لودر را از دست دادیم، یعنی همان ۵۱ میلیون تومان سال ۸۹ را در سال ۹۷ پس گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تشریح ماجرای مفقود شدن پل عابر پیاده بلوار جمهوری پرداخت و ادامه داد: پرونده پل های مکانیزه که در قراردادهای مختلفی هم منعقد شده ابهاماتی دارد که ناشی از تصمیمات متفاوت بوده است.

مسئول تحقیق و تفحص شورای شهر یزد بیان داشت: پنج قرارداد در یک بازه زمانی یکسان وجود دارد اما برای یک موسسه مفاد قرارداد با سختگیری و بدون اغماض رعایت شده و برای بقیه متفاوت بوده است که این موضوع به واسطه تصمیمات نیروهای انسانی مربوطه است و روشن است که خطاهای انسانی رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه قوانین و آیین نامه‌ های مالی چیزی نیستند که سیستم، فردی را مجبور به زیر پا گذاشتن آن کند، یادآور شد: اگر قراردادی فسخ شده باشد باید مناقصه دیگری برگزار شود در حالی که همان قرارداد ادامه پیدا کرده است.

عامری به یکی دیگر از ابهامات موجود در قرارداد پل ‌های مکانیزه اشاره کرد و گفت: برای مثال قراردادها به صورت پکیج ارائه داده می‌شده و ۲ پل با شرایط خوب، یک متوسط و یک معمولی برای این پکیج در نظر گرفته شده است. در حالیکه در آن زمان پل ‌های معمولی با پل های خوب جا به‌جا شده‌اند.

وی افزود: قانون به صراحت می‌ گوید اگر یکی از ارکان قرارداد تغییر کرد مناقصه باید دوباره برگزار شود لذا این پرونده با رای اکثریت اعضا به تخلفات اداری فرستاده شد تا بعد از این همه چیز بر اساس عدالت و قانون پیش رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورا، عامری در خصوص پل عابر پیاده مفقود شده شهرداری نیز، گفت: در سال‌های ۸۱ تا ۸۴ یک پل عابر پیاده در بلوار جمهوری احداث می شود که در مرحله اول پس از اجرای پایه‌های پل این قسمت از پروژه برداشته می‌شود و در مرحله دوم که تمام پروژه تکمیل می شود این بار کل پل عابر پیاده بریده و می برند.

مسئول تحقیق و تفحص شورای شهر یزد عنوان کرد: شرکت مجری پروژه هم در مقابل به کلانتری شکایت می‌کند اما با وساطت دادستان وقت شکایت متوقف می شود و در نهایت همان موسسه ‌ای که پل مذکور را قبلا اجرا کرده بود در حال حاضر معارض است و به همین دلیل شهرداری یکی از پل هایی که در حال حاضر اجرا می‌شود را به همان شرکت محول کرده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Ek

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یزد لودر شورای شهر یزد پل عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری ساده در بلوار کشاورز

پیاده‌راه «افطارخونه» ویژه ماه مبارک رمضان، از اول تا دهم فروردین از افطار تا ساعت ۱۰ شب، در پیاده‌راه بلوار کشاورز با آش و افطاری‌های ویژه دیگری، میزبان روزه‌داران خواهد بود. افطارخونه، حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا بلوار کشاورز به طول ۱۲۰۰ متر و با نورپردازی و آذین‌بندی ویژه‌ای فضاسازی شده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059199 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یک هفته پس از حادثه تروریستی مسکو، همچنان ۹۵ نفر مفقود هستند
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • پولیتیکو فاش کرد: سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند
  • افطاری ساده در بلوار کشاورز