Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت حدود ۳۰۰ تختی نقاهتگاه‌های هلال احمر استان برای نگهداری از بیماران کرونایی، گفت: اگر نیاز باشد ظرفیت نقاهتگاه‌ها را افزایش می‌دهیم. تاریخ انتشار: 12:00 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۴۸۳

خبرگزاری میزان -  عادل شفیعی با بیان اینکه از اوایل شروع بیماری کرونا نقاهتگاه‌های هلال احمر در شهرستان‌های مختلف استان برپا شد، افزود: هم اکنون هشت نقاهتگاه با ظرفیت حدود ۳۰۰ تخت در شهرستان‌های مختلف استان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌های هرسین، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، صحنه، کنگاور و ... برپا شده و محلی برای استراحت و اسکان بیماران کرونایی است و تجهیزات اولیه هم برای آن‌ها فراهم می‌باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه در هر شهرستانی که فرمانداران درخواست کردند نقاهتگاه برپا شده، یادآور شد: اگر نیاز باشد این آمادگی را داریم که تعداد نقاهتگاه‌ها یا تخت‌های آن را افزایش دهیم.

شفیعی درباره وضعیت استقبال مردم از نقاهتگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: معمولا استقبال چندانی برای نگهداری از بیماران کرونایی در نقاهتگاه‌ها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تجمل گرایی علت تاخیر در ازدواج‌ها است

وی اظهار کرد: بیماران کرونایی معمولا به بیمارستان‌ها می‌روند که امکان درمانی بهتری در اختیار داشته باشند. بیماران سرپایی نیز معمولا ترجیح می‌دهند دوران بیماری خود را در خانه خود بگذرانند.

شفیعی تاکید کرد: با این وجود نقاهتگاه‌های هلال احمر در سراسر استان آماده پذیرش بیماران کرونا است و امکانات لازم برای استراحت آن‌ها کاملا فراهم شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر کرونا بیماران کرونایی نقاهتگاه ها هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد