Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

لوئیس همیلتون قهرمان مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک جهان از اهالی ورزش به دلیل سکوت در برابر قتل جورج فلوید، مرد سیاه پوست غیر مسلحی که توسط یک پلیس سفید پوست آمریکایی کشته شد، انتقاد کرد.

اخبار ورزشی- مرگ فلوید در مینا‌پولیس موجی از خشم و اعتراضات مردم را درپی داشت و آن‌ها با هجوم به خیابان‌های آمریکا اعتراض خود را نسبت به این فاجعه انسانی خشونت بار، نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده تیم مرسدس در این مورد گفت: من افرادی را می‌بینم که بی توجه و ساکت هستند، برخی با اینکه جزو ستارگان محسوب می‌شوند، اما در مورد این بی عدالتی ساکت هستند. هیچ واکنشی از طرف هیچ کدام از اهالی اتومبیل رانی دریافت نکردم که البته این رشته یک ورزش سفید تحت سلطه است و من یکی از معدود افراد رنگی هستم.

همیلتون ادامه داد: من البته تنها کنار افرادی که اعتراض مسالمت آمیز انجام می‌دهند، ایستاده ام و کسانی که آشوب‌های خشونت آمیز نشان داده اند را قبول ندارم.

دانیل ریکیاردو که در پایان فصل به تیم مک لارن خواهد رفت، از مرگ فلوید به عنوان یک ننگ یاد کرد و خواستار وحدت در برابر نژادپرستی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ورزش همیلتون همیلتون جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان

حکومت طالبان ضمن محکومیت حمله به مهندسان چینی در پاکستان، این اقدام تروریستی را تلاش برای ناامن سازی و تضعیف همکاری‌های منطقه‌ای عنوان کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه حکومت طالبان ضمن محکومیت حمله انتحاری به مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا و این اقدام تروریستی را تلاش برای ناامن کردن منطقه عنوان کرد.

مقامات پلیس محلی به تازگی با تأئید خبر حمله انتحاری به کاروان خودرویی مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا به رسانه‌های این کشور گفتند بمبگذار انتحاری یک خودروی حامل مواد منفجره را در مسیر عبور کاروان مهندسان چینی که از اسلام‌آباد به سمت کمپی در «داسو» در حرکت بودند، منفجر کرد که در نتیجه پنج شهروند چینی و یک پاکستانی کشته شدند.

وزارت خارجه‌ حکومت طالبان در واکنش به این حمله تروریستی اعلام کرد: «وزارت خارجه افغانستان این نوع حوادث را تلاش برای تضعیف همکاری‌های منطقه‌ای می‌خواند و تأکید می‌کند که کشورهای منطقه نباید اجازه دهند مخالفان همکاری‌های منطقه‌ای با ناامن کردن منطقه به اهداف خود برسند».

5 مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدندحمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستاننجات 8 ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان

بر اساس اعلام دولت اسلام‌آباد، این کشور تحقیقات جدی برای پاسخگو کردن عاملان این حمله تروریستی را آغاز کرده اما تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله انتحاری را بر عهده نگرفته است.

منطقه داسو محل یک سد بزرگ و منطقه‌ای است که پیش‌تر نیز هدف حملات قرار گرفته است. در سال 2021، انفجار یک اتوبوس به کشته شدن 13 نفر از جمله  9 تبعه چینی منجر شد.

گفته می‌شود این حمله ساعاتی پس از حمله جدایی‌طلبان بلوچ به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در ایالت بلوچستان رخ داده است.

  انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اظهارات فتل درباره جایگزینی احتمالی با همیلتون
  • دکتر پرستو بخشی خودکشی کرد؟ | واکنش رسمی وزارت بهداشت به مرگ یک متخصص قلب | نام این پزشک متخصص زن در لیست سیاه وزارت بهداشت بود؟
  • لاغری با یک دمنوش؛ مضر و اعتیادآور هم نیست
  • تمرینات بدنسازی اختصاصی مکس ورشتپن، قهرمان 3 دوره فرمول یک جهان / فیلم
  • لاغری با یک دمنوش/ مضر و اعتیادآور هم نیست
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • عکس| واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان
  • برای نخستین بار در جهان شکل گرفت؛ چاپ سه بعدی این بخش از بدن حین جراحی