Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانویی که خودش درآمد هنگفتی ندارد، برای معامله با خدایش با اجاره یک هکتار زمین کشاورزی و ماحصل فروش محصول این زمین برای نیازمندان هزینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، این روزها هنوز هم مهربانی و بی‌ریایی در جامعه ایران عیار بزرگی و پهلوانی آنانی است که با خدا معامله کردند، پهلوانی از سر عشق و ارادت و سر مهربانی و عدالت، پهلوانی که سرعشق دارد و معامله‌اش فقط و فقط برای خداست، از یک شهروند فهیم و عزیزی سخن می‌گویم که همه دارایی اندکش را برای عشق و ارادت به هم‌وطنانش خرج می‌کند و برای رسیدن به آرامش روح، خیال دیگران را آرام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او تنها فرمانده پایگاهی گمنام در سنگر از پایگاه‌های گمنام سپاه ناحیه سلمان است، بگذارید بگویم از اینکه در تابستان‌ها یک هکتار زمین کشاورزی اجاره می‌کند تا در طول سال با پول فروش برنج آن برای نیازمندان خرج کند و با جمع‌آوری درب چندین نوشابه برای معلولین نیازمند ویلچر تهیه می‌کند، از مادر شهیدی دیالیزی رایگان پرستاری کرده و همچون مولای خود علی (ع) از محل درآمد اندک خود برای نیازمندان نان تهیه و به درب خانه‌های آن‌ها می‌برد.

 خودش که درآمد هنگفتی ندارد اما برای افراد گرفتار وام ۱۰ میلیونی می‌گیرد و خودش قسط وام را پرداخت می‌کند تا مبادا خاطرشان آزرده شود تا مبادا غصه پرداخت، چشمانشان را بی‌خواب کند، او حتی از هزینه رفتن به اربعین خود نیز کوتاه نیامد و وقتی دید همسایه‌اش برای رهن خانه در مضیقه مانده و ممکن است صاحب‌خانه اساس او را بیرون کند، از آرزوی پیاده‌روی اربعین خود گذشت و هزینه سفر را هزینه رهن خانه همسایه خود می‌کند.

آرزوی دیدار روی ماه فرمانده سید علی

گرفتن غذای گرم و توزیع آن به روستاها هزینه درمان، رفت آمد به بیمارستان و هزینه تهیه دارو، پرداخت کرایه‌خانه، تشکیل صندوق قرض‌الحسنه با پرداخت هزینه شخصی، خرید میوه نوبرانه، خرید مایحتاج خانواده نیازمند و سالمند پرداخت قبض گاز و برق افراد بی‌بضاعت هزینه سفر به مشهد کسانی که تاکنون سفر نرفته و آرزوی زیارت دارند، تنها بخشی از عبادات بی‌ریای این بانوی فرهیخته دارد، اما این بانوی خیر و گمنام تنها یک آرزو دارد و آن‌هم دیدار روی ماه "فرمانده سید علی" است تا آرام بگیرد و همه ناآرامی‌های قلب خود را با دیدن روی ماه او آرام کند.

 

بانویی همه دارایی خود را خرج نیازمندان می‌کند

رئیس جامعه زنان سپاه ناحیه سلمان از حضور گرم بانوان سپاه ناحیه سلمان در موضوعات مختلف نشان داده و با روحیه جهادی و اخلاص فعالیت‌های چشمگیری را به سرانجام رسانیده اند.

زهرا کریمی معتقد است که این بانوی عزیز در مکتب فعالیتهای بی‌ریای خود درس‌های زیادی به همگان آموخته است، او  که اصرار دارد نامش محفوظ بماند فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه‌اش، گاهاً قلب هر انسان بیننده‌ای را منقلب میکند، چراکه او همه دارایی خود را خرج نیازمندان می‌کند نه‌فقط بخشی از آن را.

وی از باور رویه امید این بانوی مؤمن سخن گفته که نیازمندان منطقه را نیز امیدوار کرده و حتی اگر در اجابت آن ناتوان باشد از آبرو و اعتبار خود مایه می‌گذارد، اما این بانوی فرهیخته و بی‌ادعا تنها یک آرزو دارد و آن‌هم دیدار با رهبر معظم انقلاب است.

رئیس جامعه زنان سپاه ناحیه سلمان به درخشش  بانوان‌  در عرصه‌های مختلف اشاره می کند و میگوید، این بار در گوشه‌ای از این استان سرسبز، بانوی عزیز و بسیجی حاصل دسترنج خود در کار کشاورزی را در طبق اخلاص گذاشته و با افتادگی و تواضع زیاد به نیازمندان توزیع می‌کند.

بانویی که نه کارمند است و نه ثروتمند

این روزها که زنان و مردان دوشادوش هم در رزمایشی بزرگ با فرمان فرمانده سید علی، به میدان آمدند و حضور چشمگیرشان جان دوباره‌ای ایران عزیز بخشید، یاد کردن از بانویی که نه کارمند است و نه ثروتمند بلکه تنها کشاورزی بوده که حاصل دسترنج کار سخت کشاورزی را با خدا معامله کرده بسیار مهم و ارزشمند است، باشد که از او یاد بگیریم و به یاد بیاوریم که ما شیعه مولایمان علی (ع) هستیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان کشاورزی عشق سپاه ناحیه سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان

ایسنا/گیلان مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی گیلان گفت: شالیکاران گیلانی با استفاده از بارش‌ها تا کنون ۱۱۰ هزار هکتار از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزارهای استان را شخم زدند.

ابراهیم اکبرزاده امروز، ۸ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که استان گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار دارد، اظهار کرد: شالیکاران گیلانی با استفاده از بارش‌ها تاکنون ۱۱۰ هزار هکتار از شالیزارهایشان را معادل ۴۵ درصد، شخم زدند.

وی با اشاره به اینکه شالیکاران باید در آماده سازی مزارع خود تسریع کنند، گفت: ۶۵ درصد از شالیزارهای گیلان قابلیت شخم اول را دارند.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان یادآور شد: گیلان ۳۰۰ هزار شالیکار دارد و سالانه حدود ۷۵۰ هزار تن برنج سفید تولید می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • ‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»
  • جشن تولد امام حسن (ع) در بلوار کشاورز
  • فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم
  • نحوه کاشت و برداشت سیب زمینی شیرین در خانه به روش یک کشاورز ویتنامی (فیلم)
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • قیمت مسکن در اقتصادهای پیشرفته مقرون به صرفه است؟