Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی‌بی‌سی، ملکه ۹۴ ساله بریتانیا که از آخرین روز سال ۹۸ به اقامتگاه سلطنتی در قلعه وینزر در منطقه برکشایر رفته بود، با دستکش سفید بر دست و روسری صورتی بر سر سوار بر یکی از اسب‌های محبوب خود دیده شد. گفته می‌شود ملکه الیزابت ماندن در قلعه وینزر را بسیار دوست دارد و تصویری که از او منتشر شده، مربوط به روزهای پایان همین هفته (شنبه و یکشنبه) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب مشکی ملکه ۱۴ ساله است و بالمورال فرن نام دارد.

او معمولا در زمین‌ها و دشت‌های وینزر اسب‌سواری می‌کند و از دیرباز به پرورش اسب‌های مسابقه علاقه داشته است. با اینکه ملکه در آخرین روز اقامت در باکینگهام تمام وظایف سلطنتی خود را انجام داده بود اما در دوران قرنطینه کرونا در وینزر مرتب با بوریس جانسن، نخست‌وزیر بریتانیا در تماس بود. هر چند دیدارهای آنها حضوری نبود و ملکه ترجیح می‌داد کارها را با تماس تلفنی یا ویدئویی به سرانجام برساند.

ملکه بریتانیا در دوران حضور در قلعه وینزر دو سخنرانی عمومی برای مردم داشت؛ یکی برای روحیه دادن به پزشکان، پرستاران و همه مردم برای مبارزه با کرونا و دیگری به مناسبت پیروزی اروپا در جنگ جهانی دوم. پرنس فیلیپ، همسر ملکه و دوک ادینبرو هم در دوران قرنطینه کرونا در اقامتگاه سلطنتی قلعه وینزر حضور داشت.

کد خبر 517029 برچسب‌ها كروناويروس بريتانيا ملكه اليزابت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس بريتانيا ملكه اليزابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران