Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:12:13 GMT

امام خمینی (ره) اسلام واقعی را به دنیا معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۱۵۶۵

امام خمینی (ره) اسلام واقعی را به دنیا معرفی کرد

حجت الاسلام رضا جمالی روز دوشنبه به مناسبت ۱۵ خرداد سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) با حرکت انقلابی خود چهره اسلام سازش گرا، جعلی و اسلامی که در مقابل ظلم کوتاه می‌آید را برهم زد و اسلامی واقعی که زیر بار ظلم نمی‌رود را به جهان معرفی کرد.

وی بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با تکیه بر توان جوانان ولایی توانست اسلام واقعی را به جهان عرضه کند و به همه چیز رنگ خدایی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی اضافه کرد: امروز تاریخ ثابت می‌کند تمام وعده‌های امام راحل درزمینه عزت اسلام و افول قدرت آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی محقق شده و در زمان رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ملت ایران به وعده‌های رهبر معظم انقلاب در باره اینکه آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق و تا ۲۵ سال آینده رژیم کودک کش اسرئیل نابود می‌شود نیز ایمان داریم و حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به ما درس سیاست، عرفان و اخلاق دادند که می‌توان سیاست مدار بود و صادقانه با مردم زندگی کرد.

جمالی اضافه کرد: همه موظف هستیم نگذاریم آرمان‌های امام فراموش شود و در همه زمینه‌ها باید ازآنها در برنامه‌ریزی‌های کشور بهره ببریم و از آنها در بهترین مسیرها به عنوان راهگشا استفاده مطلوب شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: امروز مهمترین پیام ۱۵ خرداد ماه شهادت و جان دادن برای حفظ ولی زمان است به طور یقین اگر مردم از ولی زمان خود حمایت نمی‌کردند امروز انقلاب به این جایگاه نمی‌رسید.

وی ادامه داد: براساس فرمایش امام درزمینه اینکه سربازان من در گهواره‌ها هستند گفت: انقلاب اسلامی با همت همان نوزادان پیروز شد و همان جوانان جنگیدند و خون دادند تا امروز نظام جمهوری اسلامی گام‌های عزت و اقتدار را با افتخار بردارد و تمدن نوین اسلامی را به دنیا معرفی کرده است. 

جمالی در باره مردم سالاری دینی گفت: امروز برخلاف سایر کشورها همه چیز در ایران اسلامی براساس نظر مردم انجام می‌شود این درحالی است که در هیچ جای دنیا این گونه نیست. 

وی در مورد رابطه امام با جوانان اظهار داشت: اعتماد امام راحل به جوانان تا جایی بود که در زمان هشت سال دفاع مقدس بیشتر فرماندهان را همین جوانان تشکیل می‌دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: امام خمینی (ره) به جوانان با ایمان اعتماد داشتند مساله‌ای که با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اما مدتی کم رنگ شده‌است.

وی ادامه داد: آینده این نظام از آن جوانان است پس باید به این ظرفیت اعتماد کرد و به آنها فرصت و اجازه میدان داری داد زیرا جوانان باعث ریشه زدن  و تنومند شدن انقلاب اسلامی شدند و تنها با اعتماد به این قشر است که می‌توان به هدف‌های مورد نظر امام و رهبر معظم انقلاب رسید.

وی یادآور شد: مردم در ۱۵ خرداد تنها برای حمایت از رهبر و ولی فقیه حضرت امام خمینی (ره) با جان خود به میدان آمدند و ادامه این حمایت به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

رئیس شورای هماهعنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: چهره و اندیشه حضرت امام (ره) باید به نسل جوان معرفی شود و نگذاریم چهره امام توسط بیگانگان یا جریان‌های وابسته داخلی به آن‌ها تحریف شود.

جمالی گفت: مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه در مسجد امیرالمومنین ع ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراسم به طور کامل رعایت می‌شود و چند ساعت قبل از برگزاری مراسم، مسجد و محل پارکینگ ضدعفونی و ایستگاه تب‌سنجی و توزیع ماسک و دستکش در حین برگزاری مراسم صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها بوشهر دفاع مقدس ایالات متحده آمریکا امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دفاع مقدس ایالات متحده آمریکا امام خمینی ره جمهوری اسلامی بوشهر دفاع مقدس ایالات متحده آمریکا امام خمینی ره جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری ظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر بندرعباس، با اشاره به ایام سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: وقتی اقدامات امام راحل (ره) را مرور می‌کنیم کارهایی معجزه وار را می‌بینیم به عنوان مثال تأسیس سپاه پاسداران حاکی از نگاه دوراندیشانه امام بود و امروز تأثیر این دوراندیشی را به وضوح می‌بینیم.

وی در بیان خاطره‌ای افزود: قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی پایبند به هیچ اصولی در کشور نبودند و گاهی به حریم‌ها و حرمت‌ها تعدی می‌کردند از طرفی هم کسی جرأت نمی‌کرد با آن‌ها برخورد کند اما امروز به لطف الهی و رهبری امامین انقلاب، نظام ما به حدی از اقتدار رسیده است که اگر کسی جسارتی به منافع ایران اسلامی کند حتی اگر خارج از مرزها هم باشد تنبیه خواهد شد.

سردار سالاری با اشاره به ضرورت تأسیس تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از ابتدای انقلاب برای خدمت‌رسانی به مردم شکل گرفت و در ۸ سال دفاع مقدس بهترین نیروهای خود را تقدیم کرد.

وی عنوان‌کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران فدایی شدن برای ملت ایران، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است و به هیچ وجه این نهاد منافع خود را دنبال نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد: اقداماتی که سپاه در عرصه نظام‌های بین‌الملل انجام داده است بی‌نظیر است و با رشادت‌های حاج قاسم و رزمندگان اسلام بلای خانمان سوز داعش از سر همه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان دفع شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: همه حاکمان جور و ظلم از آمریکای جنایتکار تا کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر دور هم جمع شده‌اند تا جنایات انسانی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام دهند و نه تنها از این اقدامات اعلام برائت نمی‌کنند بلکه مدام صهیونیست‌ها را به ادامه جنایات تشویق کرده و به لحاظ مالی و اقتصادی حمایت می‌کنند.

سردار سالاری اذعان کرد: متأسفانه در داخل کشور بعضی‌ها قائل بودند که ما نیاز به دو مجموعه نظامی نداریم و باید یکی نیروهای نظامی را منحل کنیم از طرفی برخی‌ها دنیا را دنیای گفتمان می‌دانستند در حالی که امروز شاهدیم هیچ چیزی را در برابر مدعیان دروغین حقوق بشر نمی‌توان با گفتمان و دیپلماسی حل کرد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را به هم ریخت چرا که تا پیش از این حتی کسی جرأت نمی‌کرد در الفاظ چیزی به آمریکا و اسرائیل بگوید اما ایران به برکت نظام ولایی خودش در مقابل چشمان دنیا اراده خود را در مقابل صهیونیست‌ها به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان‌کرد: اراده خدا این بود که کل مردم دنیا شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را ببینند.

کد خبر 6086535

دیگر خبرها

  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی