Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی خاتمی  روز یکشنبه در جلسه سیاستگذاری کنگره ملی سه هزار شهید استان، با بیان اینکه آمار سه هزار شهید استان زنجان با لحاظ جمعیت حدود ۶۰۰ هزار استان در سال های دفاع مقدس، قابل توجه است، افزود: کنگره ملی شهدای استان باید زودتر برگزار می شد.

وی با بیان اینکه انتظار از همه مدیران این است که برای برگذاری کنگره ملی سه هزار شهید استان به طور جدی در میدان باشند، اظهار داشت: همه ما باید وظایفمان را در قبال شهدا ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امنیت، اقتدار و آرامش امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: اگر امروز کشتی های قاره پیمای ایران محموله های خود را با اقتدار به ونزوئلا می رسانند، این نتیجه ۴۱ سال اقتداری است که به برکت قطره قطره خون شهدا به دست آمده است.

حجت‌الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتقاق کشته شدن یک سیاه پوست مظلوم در آمریکا برای اولین بار نیست  و هر روز چنین اتفاقاتی می افتد، افزود: این کار خدا بود که در زمان شیوع کرونا و دولت بی کفایت آمریکا، این جرقه ایجاد شد و اکنون شرایط به گونه ای است که در ۲۵ شهر آمریکا حکومت نظامی ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک صدم این اتقاقات در ایران می افتاد، همه رسانه های دنیا آن را منعکس می کردند، همانطور که وقتی یک قاتل و قاچاقچی در ایران اعدام می شود، صدای حقوق بشری ها بلند است.

حجت‌الاسلام خاتمی به لزوم توجه به تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس در استان تاکید کرد و گفت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان فرصت مناسبی است که به این موضوع پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه باغ موزه دقاع مقدس را باید جدی بگیریم و در این میان با دنبال مقصر گشتن، مشکل حل نمی شود.

برچسب‌ها شهدا امام جمعه زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا امام جمعه زنجان زنجان شهدا امام جمعه زنجان زنجان سه هزار شهید استان کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود

فرمانده تیپ ۲۱۶ ارتش زنجان به آمادگی نیروهای مسلح کشورمان اشاره کرد و گفت: هر دستی را که بخواهد به سمت این کشور دراز شود، بدون تردید قطع خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم زنجان، سرهنگ محمدعلی بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اظهار داشت: ارتش دلار جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره در خدمت انقلاب چه در دوران جنگ و چه در دوران بعد از دفاع مقدس بوده و خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارائه کرده است.

وی ادامه داد: تیپ ارتش زنجان هم در دوران دفاع مقدس حضور پررنگی داشته و بیش از 700 شهید تقدیم انقلاب کرده است، البته بعد از آن هم این تیپ، در تمامی حوادث طبیعی اعم از زلزله‌ها و سیل‌ها حضور پیدا کرده است و همچنان هوانیروز آن کمک حال کادر درمان است. اخیراً یک کودکی که در شهرستان ماهنشان قطع عضو شده بود با بالگرد ارتش به قزوین و سپس به تهران منتقل شد و خوشبختانه پیوند عضو قطع شده با موفقیت صورت گرفت.

فرمانده تیپ 216 ارتش زنجان با بیان اینکه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های بسیار متنوعی در این ایام برگزار شده است، گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری انواع مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن، غبارروبی مزار شهدا، ویزیت رایگان بیمارستان ارتش (28 و 29 فروردین)، دیدار با نماینده ولی فقیه جهت تجدید با بیعت با مقام معظم رهبری بخشی از این برنامه‌ها بوده است.

وی از کاشت 2 هزار اصله نهال در اسفند سال گذشته خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال در راستای فرامین مقام معظم رهبری انجام شده است چرا که ارتش همواره خود را مطیع امر ولایت می‌داند؛ کاشت این درخت‌ها با نیت نام مطهر شهدا صورت گرفته است.

بیرانوند به اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشورمان اشاره کرد و گفت: سیلی محکم سپاه در قالب عملیات وعده صادق، به رژیم صهیونیستی، سبب خوشحالی ملت ایران شد و دشمنان بدانند که نیروهای مسلح تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا، از تمامیت ارضی کشورمان جانانه دفاع می‌کنند و هر دستی را که بخواهد به سمت این کشور دراز شود، بدون تردید قطع خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت روز ارتش-زنجان
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان