Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه ترم کرونایی با محوریت‌های خودمراقبتی و رعایت بهداشت، نوع دوستی و مسوولیت پذیری اجتماعی در پیشگیری و مبارزه با کرونا، بهداشت روانی، امیدواری و اوقات فراغت در ایام کرونایی و عوارض، پیامدها و آموخته‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی ترم کرونا برگزار شد.

در این مسابقه بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه کانون همیاران سلامت روان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ارسال شد که از این تعداد ۳۰۳ اثر مربوط به شعر، ۲۶۹ اثر کاریکاتور و نقاشی، ۱۰۳ اثر عکاسی، ۲۷۹ اثر مربوط به مقاله کوتاه، ۷ اثر دکلمه، ۱۰ اثر انیمیشن و فیلم، ۴۲ اثر داستان، خاطره و دل‌نوشته، ۱۲ پوستر و ۷۹ اثر متفرقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی برگزیدگان:

برگزیدگان اول: محمدرضا جعفری ندوشناز پردیس شهیدان پاک‌نژاد یزد (فیلم)، الهه ایزدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران (داستان)، مهسا سنایی از دانشگاه تهران (خاطره) و رضا توحیدمنش از دانشگاه جهرم (پادکست)
برگزیدگان دوم: یگانه جمالی از دانشگاه اصفهان (پوستر)، سولماز الیاس‌زاده از دانشگاه هنر اسلامی تبریز (پوستر)، احسان صادقی از دانشگاه تهران (دل‌نوشته) و زهرا نظرپور از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (دکلمه)
برگزیده سوم: کیمیا محمدی از دانشگاه کردستان (نقاشی / تصویرسازی)

محمدرضا علم، معاون دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، که به‌صورت مجازی در این جلسه حضور داشت، ضمن تقدیر از مشارکت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های کشور این رویداد را تاریخی توصیف کرد و گفت: شاید نخستین بار در کشور و یا دنیا باشد که چنین رویدادی برگزار شده است و من در این فرصت از تمامی دست‌اندرکاران و به‌ویژه دانشجویان تشکر می‌کنم.

 حمید پیروی رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران نیز در این مراسم گفت: از نخستین روزهای اسفند ماه سال گذشته با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در کشور با پدیده‌ای غریب و هولناک به نام پاندمی کرونا روبه‌رو شدیم. از این‌رو مرکز مشاوره دانشگاه تهران بنا بر مسوولیت اجتماعی که دارد با تکیه بر توانمندی‌های جمعیت فرهیخته دانشجویی کشور و با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت عتف و کانون دانشجویی همیاران سلامت روان، فرصت‌های با هم بودن و اقداماتی کنشگرانه و مثبت در جمعیت دانشجویی را فراهم کرد.
وی افزود: در این رویداد که با هدف تقویت امید و ارتقا راهکارهای سازگارانه و توأم با مراقبت در دانشجویان صورت گرفت، کوشش شد تا دانشجویان در خلق آثار، رویکردی مثبت و امیدبخش داشته باشند.
رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران در خصوص میزان مشارکت دانشجویان گفت:تعداد یک هزار و ۱۰۴ اثر به دبیرخانه رویداد با مشارکت دانشجویان ۱۰۹ دانشگاه از سراسر کشور ارسال شد و نزدیک به دو هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور نیز در شبکه‌های اجتماعی گوناگون متعلق به رویداد عضو شدند.

سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران و منصوره السادات صادقی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم به‌صورت مجازی حضور داشتند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو دانشگاه تهران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو دانشگاه تهران دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان جشنواره سرود و آیین‌های نمایشی روستایی رضوی در بخش‌های مختلف مشخص شدند.

در جشنواره سرود و آیین‌های نمایشی روستایی و عشایری آسمان هشتم که به تازگی برگزار شد، استعدادهای جوان در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند و برگزیدگان در گروه‌های سنی مختلف و همچنین در بخش‌های انفرادی معرفی شدند.

در این جشنواره، گروه‌های سرود و نمایش‌های میدانی و خیابانی از سراسر کشور حضور داشتند و با اجراهای خود، هنر و فرهنگ ایرانی را به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش برگزیدگان هر بخش به شرح ذیل است:

* برگزیدگان بخش سرود:

در گروه دختران زیر ۱۵ سال، گروه سرود مثاق از روستای اکرم آباد استان یزد به مقام اول دست یافت.

در گروه دختران بالای ۱۵ سال، گروه سرود احسان از روستای حاجی آباد استان چهارمحال و بختیاری برنده شد.

در گروه پسران زیر ۱۵ سال، گروه سرود طپش از روستای همت آباد استان خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.

در گروه پسران بالای ۱۵ سال، گروه سرود نوای موعود از روستای سالار آباد استان خراسان رضوی به مقام اول رسید.

* مربیان برگزیده:

مهدی نظری از استان چهارمحال و بختیاری

حسین صیادی از استان خراسان رضوی

حسین نصیری از استان البرز

* برگزیدگان بخش نمایش:

گروه نمایش پناه از استان خوزستان، گروه نمایش ضامن از استان چهارمحال و بختیاری، و گروه نمایش سفر به خورشید از استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان گروه‌های برتر شناخته شدند و جوایزی دریافت کردند.

* برگزیدگان بخش انفرادی:

بهترین بازیگر مرد به صورت مشترک به رضای خروجیان و حسین گلچین تعلق گرفت.

بهترین بازیگری زن، مریم آل احمدی و مرضیه کریمی به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

بهترین موسیقی متن توسط مصطفی نظری برای نمایش ما و محله ارائه شد.

* جوایز ویژه:

بهترین طرح و ایده به مرتضی کاکا برای نمایش پناه آخر اهدا شد.

بهترین طراحی صحنه به روح الله افتتاحی برای نمایش ضامن تعلق گرفت.

بهترین طراحی لباس به رضا خروجیان برای نمایش این بار می برند که ... اعطا شد.

بهترین طراحی بروشور به مجتبی رحیمی شهواری برای نمایش بلیط چهارنفره و محمد حسن آقابابائی برای نمایش ضامن داده شد.

این رقابت‌ها در روستای کردر رضوی از توابع استان بوشهر برگزار شد و به برگزیدگان هر بخش جوایز نقدی اهدا شد.

کد خبر 6087740 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد