Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@21:17:21 GMT

توقیف ۶ خودروی حامل کالای قاچاق در شازند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۱۶۷۲

توقیف ۶ خودروی حامل کالای قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۶ خودروی شوتی (حمل کننده کالاهای قاچاق) در شهرستان شازند توقیف و مقادیر قابل توجهی کالای فاقد مدارک از آنها کشف شد.

به گزارش برنا از اراک ،  سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: این خودروها در راستای اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات مردم در برخورد با خودروهای شوتی توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، ۲دستگاه لب‌تاپ، یک دستگاه فلزیاب، ۱۷۸ عدد قوطی قهوه، ۹۸ عدد قوطی زیتون، ۹ دستگاه کولر گازی، ۶۰ دستگاه دوربین مداربسته ، هشت هزار و ۶۲۰ عدد اسباب بازی، ۱۳۶ کیلوگرم اسباب بازی پارچه‌ای، ۴۸ هزار و ۸۴ عدد ظروف آشپزخانه، یک‌هزار و ۲۰۰ عدد چسب مصنوعی و ۴۸ عدد مجسمه پلی استر خارجی قاچاق به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان ارزش این محموله‌های قاچاق را حدود چهار میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار مفخمی شهرستانی گفت: در این عملیات‌ ۶ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودروی حامل کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سردار شجاعی گفت: مأموران این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودروی مشکوک شدند.
وی ادامه داد: مأموران موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.
فرمانده مرزبانی استان گفت:  یک دستگاه خودرو سواری توقیف، یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل: مقدار ۴۰۹ شیشه، مقدار ۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقیف بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان