Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته جمعی از نمایندگان پرستاران داوطلب گیلان که نسبت به امضای قراردادهای ۸۹ روزه وزارت بهداشت برای پرستاران استخدامی در ایام کرونا اعتراض داشتند، در محل دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای برخی پیگیری‌ها حاضر شدند.

به گفته پرستاران داوطلب گیلانی؛ نمایندگانشان در این پیگیری‌ها در دیدار با ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دو خواسته مهم پرستاران را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان می‌گویند: آنچه نمایندگان مطرح کردند، این بود که پرستاران داوطلب به هیچ وجه حاضر به امضای قراردادهای ۸۹ روزه نیستند. همچنین با توجه به اینکه این کشیک پرستاران در حال حاضر مطابق قانون ارتقای بهره‌وری بهره‌وری محاسبه نمی‌شود، راهی بیابند تا زمان مشخص شدن وضعیت پرستاران، کشیک‌ها به صورت بهره‌وری حساب شود.

در این جلسه درباره پیگیری دانشگاه از وزارت بهداشت و درمان گزارشاتی به نماینده‌های پرستاران داده و از آنها خواسته شد تا اعتراضات خود را عقب بیاندازند که این مسئله مورد پذیرش پرستاران قرار گرفت.

همچنین در حضور نمایندگان پرستاران با مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و درمان به صورت تلفنی درباره اعتراض پرستاران نسبت به بکارگیری آنان به صورت ۸۹ روزه اعتراض کردند.

طی این دیدار به پرستاران قول پیگیری داده شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرستاران شرکتی علوم پزشکی گیلان کروناویروس قرارداد 89 روزه پرستاران 89 روزه پرستاران داوطلب کرونا پرستاران گیلانی پرستاران داوطلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود

محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با موضوع شعار سال 1403 گفت: مقام معظم رهبری امسال همان شعار سال قبل را با تغییر کوچکی بیان کردند و هدف از این تغییر این است که میزان مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید بالا رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متأسفانه اقتصاد ما عمدتاً در اختیار دولت است و بخش خصوصی در آن نقش زیادی ندارد با توجه به اصل ۴4 قانون اساسی و تغییراتی که در حوزه اقتصاد صورت گرفته قرار شد که نقش مردم بیشتر شود؛ اما متأسفانه واگذاری‌هایی که دولت انجام داد، همه شرکت‌ها را از حالت شرکت دولتی به صورت شرکت خصولتی درآورد که بخش عمده‌ای از آن کماکان در اختیار دولت است.

کاوه پیشقدم عنوان کرد: موضوع اصل ۴4 قانون اساسی نیازمند این است که به صورت واقعی امور اقتصادی به مردم واگذار شود؛ رهبر معظم انقلاب امسال در تعیین شعار سال به این نکته اشاره کردند و باید دولت به صورت واقعی اقتصاد را به بخش خصوصی واگذار کند و ارگان‌هایی که وابستگی غیر مستقیم به دولت دارند در اقتصاد دست خودشان را در این شرکت‌های خصولتی کوتاه کنند.

وی افزود: اگر مردم به شکل مستقیم وارد اقتصاد شوند، مدیریت حوزه اقتصاد بهتر خواهد شد. میزان تورم نیز کاهش پیدا می‌کند و از این طریق می‌توان حتی با تحریم‌های صورت گرفته هم مبارزه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: درباره شعار سال باید گفت که مهم‌ترین ویژگی در انتخاب شعار امسال ورود مردم در عرصه اقتصاد به صورت جدی است هرچند که سال‌های گذشته نیز در فرمایش رهبری این موضوع وجود داشت؛ اما این بار به صورت صریح مشارکت مردم را ذکر کردند به این دلیل است که به این نتیجه رسیدند این اقدامات تاکنون به صورت جدی انجام نشده و موفق نبوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی/ افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است