Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:09:11 GMT

ان بی‌سی نیوز: ترامپ باید ساکت شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۱۷۶۶

ان بی‌سی نیوز: ترامپ باید ساکت شود

شبکه خبری آمریکایی ان بی‌سی نیوز روز دوشنبه در گزارشی با عنوان «قانونگذاران می‌گویند اظهارنظرهای ترامپ تنها وضعیت را بدتر می‌کند، او تنها باید دست از حرف زدن بردارد» نوشت: مقامات دموکرات و جمهوری خواه آمریکا دیروز یکشنبه اعلام کردند که توئیت‌های التهابی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در خصوص اعترضات سراسری بی‌فایده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«کیوشا لانس باتمس» شهردار دموکرات آتلانتا مرکز ایالت جورجیا در این خصوص به سی ان ان گفت ترامپ باید دست از حرف زدن بردارد.

باتمس ضمن آنکه اعتراضات اخیر را مشابه ماجرای شارلوتزویل (تجمع یک گروه از راست گرایان افراطی در شهر «شارلوتزویل» در ایالت ویرجینیا در واکنش به برداشته شدن مجسمه‌های ژنرال‌های طرفدار بردهداری و حضور مخالفان گروه‌های نژادپرستی در تابستان ۱۳۹۶ به درگیری، تنش کشته و زخمی شدن بسیاری انجامید. به گونه‌ای که فرماندار این ایالت، اعلام وضعیت اضطراری کرد) دانست، تاکید کرد اظهارنظرهای ترامپ تنها به وضعیت پرتنش کنونی دامن می‌زند. گاهی باید ساکت بود و من امیدوارم که او (ترامپ) ساکت شود.  

«تیم اسکات» سناتور جمهوری خواه هم دیروز یکشنبه در گفت و گو با فاکس نیوز توئیت های ترامپ را درخصوص شرایط کنونی آمریکا غیرسازنده توصیف کرد.  

اسکات تنها جمهوریخواه سیاه پوست سنا، روز شنبه با رییس جمهوری در مورد پیامدهای رویکرد وی در مورد مرگ جورج فلوید، مرد سیاهپوست ۴۶ ساله به دست افسران پلیس مینیاپولیس گفت وگو کرد.  

اسکات در خصوص دیدارش با ترامپ گفت: من به او گفتم که چگونه باید با تمرکز بر روی مساله قتل فلوید بتوانیم وضعیت کنونی را آرام کنیم.  

در پی کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست ۴۶ ساله بدست افسر پلیس سفیدپوست مینیاپولیس، اعتراضاتی در این بزرگترین شهر ایالت مینه سوتا آغاز شد و اکنون با گذشت ۶ روز، اعتراضات در سراسر آمریکا گسترش پیدا کرده به گونه‌ای که در بیش از ۴۰ شهر این کشور اعلام حکومت نظامی شده و گارد ملی هم برای سرکوب اعترضات وارد میدان شده است.  

برچسب‌ها جامعه سیاه پوستان آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نژادپرستی پروندهٔ خبری خشم مردم آمریکا و تهدیدات ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جامعه سیاه پوستان آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نژادپرستی جامعه سیاه پوستان آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود

ایالت کالیفرنیا در آمریکا ۲۴ میلیارد دلار برای حل بحران بی‌خانمان‌ها هزینه کرده، اما کسی از سرنوشت پول‌ها خبری ندارد و میزان بی‌خانمان‌های این ایالت ۵۰ درصد افزایش داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ