Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان نیوزلند برای اعلام حمایت از اعتراضات آمریکا در مبارزه با نژاد پرستی، بعد از قتل جورج فلوید، بدست پلیس آمریکا دست اجتماع عظیمی زدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از کاربران توئیتر در حساب شخصی خود نوشت: شاید فکر کنید که اینجا آمریکا است ولی نیست. اینجا خیابان ملکه، در شهر آکلند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا نیوزلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد سنای این کشور لایحه‌ای را در ارتباط با نظارت بر اطلاعات خارجی تصویب کرد.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه اعلام کرد که سنای این کشور لایحه‌ای را برای اصلاح و تمدید بخش ۷۰۲ قانون نظارت بر اطلاعات خارجی (FISA) به تصویب رساند.

مشاور امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که کاخ سفید تصویب قانون اصلاح اطلاعات و امنیت آمریکا توسط سنا را تحسین می‌کند. به گفته سالیوان، رئیس جمهور آمریکا به سرعت این لایحه را امضا می‌کند تا به قانون تبدیل شود.

مصوبه جدید سنا، امکان نظارت الکترونیکی بر شهروندان آمریکایی خارج از این کشور را فراهم می‌کند. این بخش از قانون نظارت بر اطلاعات خارجی آمریکا در ۱۹ آوریل منقضی شد. روز سه شنبه این لایحه در مجلس نمایندگان آمریکا قرار گرفت، به مدت دو سال تمدید شد.

مجلس نمایندگان آمریکا همچنین اصلاحیه این قانون را که سازمان‌های اطلاعاتی را ملزم می‌کرد تا حکمی برای دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی دریافت کنند، را رد کرد.

دیگر خبرها

  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود